اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
محمد آدینه مسئول کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از کسب امتیاز چاپ نشریه " آتیه " خبر داد
محمد آدینه مسئول کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از کسب امتیاز چاپ نشریه " آتیه " خبر داد و گفت: نسخه نخست این نشریه در خرداد ماه 96 به چاپ رسید که یعقوب مدملی دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری داخلی – جراحی، به عنوان سر دبیر این نشریه معرفی گردیده است.

در ادامه مدملی سردبیر نشریه آتیه بیان کرد: دانشگاه مهد آموزش و پژوهش است و در این میان کمیته تحقیقات دانشجویی با بدنه فعال و پر انرژی دانشجویی نقشی اساسی را در پیشرفت پژوهشی دانشگاه ها دارد.

وی افزود: باید دقت کرد ظرفیت ما دانشجویان بیش از آن است که در ارائه یک مقاله در کنفرانس یا کنگره خلاصه شود، ما باید به سمت تحقیقات کیفی و ارزشمند که نیاز امروز کشور نیز می باشد پیش برویم که در این راه به دو ابزار نیاز داریم؛ یکی پشتکار و دیگری اخلاق در پژوهش.

مدملی ادامه داد: متاسفانه دانشجویان این دو راه را مورد توجه قرار نداده و پس از مدتی تحقیقات را رها می کنند.

وی در پایان گفت: کمیته تحقیقات دانشجویی بستر آموزش پژوهش به دانشجویان و مشوق آنان جهت انجام کار تحقیقاتی می باشد. اینجانب به همراه دوستان فعال و اعضای شورای مرکزی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی تمام تلاش خود را به کار برده و خواهیم برد تا از همه ظرفیت های شما عزیزان استفاده کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار