اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
نماینده ماهشهر: مسئولان به دنبال راهکاری باشند تا این مشکل حل شود / نتظار می‌رود به جای توجیهات غیر منطقی به دنبال راهکاری باشیم
مردم نمی‌توانند بدون کولر در چنین گرمایی زندگی کنند. باید به‌دنبال راهکاری باشیم تا مشکل حل شود.
   


نماینده مردم ماهشهر در مجلس با اشاره به قطعی آب و برق در خوزستان گفت: انتظار می‌رود مسئولان به دنبال راهکاری باشند تا این مشکل حل شود.

علی گلمرادی د با بیان این‌که «وضعیت خوزستان به لحاظ گرما وضعیت بسیار نامناسبی است» گفت: مردم در خوزستان گرمای تا مرز 60 درجه را تحمل می‌کنند و با این وضعیت ناچار هستند از کولرهای برقی و گازی استفاده کنند. نتیجه این می‌شود که مصرف انرژی بالا رفته و می‌‌گویند چون مصرف بالا است قطعی برق شکل می‌گیرد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: اما این مساله توجیه منطقی نیست. مردم نمی‌توانند بدون کولر در چنین گرمایی زندگی کنند. باید به‌دنبال راهکاری باشیم تا مشکل حل شود.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس همچنین بیان کرد: قطعی آب و برق در خوزستان در کنار ریزگردها غیرقابل تحمل است؛ انتظار می‌رود به جای توجیهات غیر منطقی به دنبال راهکاری باشیم که برق تامین شود.

این عضو مجمع نمایندگان خوزستان اظهار کرد: اخیرا طی هفته گذشته وزیر نیرو سفری به خوزستان داشته و پیگیر وضعیت آب و برق این استان بوده و در جریان این سفر قول‌ها و وعده‌هایی داده شده که امیدواریم اجرایی شود تا شاهد قطعی نباشیم.

گلمرادی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در اکثر نقاط خوزستان در شهرها و روستاها قطعی برق و آب وجود دارد.

برچسب ها: نماینده ماهشهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار