اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از ورود پیکر پاک و مطهر 13 شهید گمنام و 4 شهید تازه شناسایی‌شده جنگ تحمیلی به استان از طریق فرودگاه اهواز خبر داد.

عبدالرضا فرجیان اظهار کرد: ‌این شهدا امشب(۲۶ تیرماه) به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شوند و فردا شب نیز با انتقال هر کدام از این شهدا به مناطق تعیین‌شده برای خاکسپاری، به صورت همزمان در استان مراسم وداع با شهدا در معراج شهدای هر کدام از این مناطق برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد:‌ صبح روز پنج‌شنبه تشییع پیکر پاک این 17 شهید هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) برگزار خواهد شد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان عنوان کرد:‌ 4 شهید تازه شناسایی‌شده  شامل شهید عبدالکریم کجباف فرزند محمدمهدی از اهواز و از شهدای غواص، شهید غلامحسین دهنی فرزند حسن از دزفول، شهید رضا شجاعی فرزند مندنی از بهبهان و شهید سیدماندنی موسوی فرزند حمدالله از بهبهان هستند که پیکر این شهدا فردا به گلزارهای شهدای این شهرها منتقل و در آنجا دفن خواهد شد. 

فرجیان با  بیان این‌که پیکر 13 شهید گمنام در نقاط مختلف استان خاکسپاری خواهد شد، اظهار کرد: یک شهید گمنام در تیپ 15 امام حسن مجتبی بهبهان، دو شهید گمنام در بخش منصوریه بهبهان، سه شهید گمنام در دهستان ابوالعباس باغملک،‌ دو شهید گمنام در منطقه کوی ملت اهواز، دو شهید گمنام در شهر میانرود دزفول، دو شهید گمنام در رود زرد رامهرمز و یک شهید گمنام در مرکز شهر دزفول تدفین خواهند شد.

برچسب ها: دفاع مقدس ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار