اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
در نشست صمیمی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز با بانوان این شرکت مطرح شد:
شوشان: مهندس فردوس کریمی در اولین نشست رسمی خود با بانوان شاغل در شرکت آبفا اهواز، خواسته ها و پیشنهادات ایشان را بررسی نمود و با تاکید بر اعمال شایسته سالاری از انتصاب بانوان متخصص در حوزه های مختلف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس کریمی ضمن تجلیل از دو بانوی فرزند شهید در این مجموعه آن ها را مایه مباهات مجموعه و همچنین تلاش کلیه بانوان شرکت را باتوجه به شرایط بد جوی و حجم انبوه ارباب رجوع در این شرکت لازمه قدردانی دانست.


وی  حفظ کانون خانواده و همچنین فعالیت در اجتماع دوشادوش مردان را دو نقش اساسی و سازنده بانوان شاغل دانست واز همه خواست با سعه صدر و با هدف خدمتگزاری به شهروندان محترم در کنار یکدیگر گام بردارند و همواره از موضوعات متفرقه ای که موجبات کاهش بازدهی و کیفیت خدمات را فراهم می سازد دوری نمایند.

رسیدگی به وضعیت قرارداد ، فراهم سازی خدمات درمانی تکمیلی و برخی موارد دیگر ویژه بانوان دارای قرارداد غیررسمی در مجموعه از اولویت های اصلی مدیرعامل شرکت عنوان شد که درحال حاضر در دست پیگیری بوده  و به زودی اجرایی خواهند شد.

مهندس کریمی با بیان اینکه از مدت تصدی چهارماهه وی در شرکت آبفا اهواز لحظه ای به اعمال تبعیض جنسیتی در انتصابات خود فکر نکرده از بهره مندی بانوان در کمیته های تخصصی ضمن برگزاری دوره های آموزشی، پرورش استعدادهای نهفته و پست های مدیریتی خبر داد.

وی افزود: عدم توجه به مسایل قومیتی و جنسیتی محور اصلی انتصابات در این مجموعه خواهد بود و عملکرد نیروهای ارزشی چه زن و چه مرد و برخورداری ایشان از معیارهای لازم است که عامل تعیین کننده در اعطای جایگاه درخور توانایی آن ها است.

وی همكاران را تشویق به بهره مندی ازدوره هاي آموزشي در راستای ارتقا سطح علمي وتخصصي کرد و ایجاد ارتباط بين دانشگاه وصنعت را گام موثري در توسعه و نمود توان ایشان برشمرد.

مهندس فردوس کریمی نشست مشترك برگزار شده با مديران و اساتيد دانشگاه شهید چمران را از جمله اقدامات صورت  گرفته در راستای مشاركت صنعت و دانشگاه جهت ارتقا سطح علمي و تخصصي دانست.

وی از وجود استعدادهای بسیار ارزشمند علمی و تخصصی در بین بانوان این مجموعه ابراز خرسندی کرد و ایجاد یک بستر رقابتی بر اساس شایستگی و تخصص را لازمه رشد و شکوفایی دیدگاه های سازنده برشمرد و کلیه بانوان شرکت را دعوت به همکاری در این راستا نمود.

در ادامه این نشست مهندس کریمی به بررسی نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح شده در حوزه امور بانوان پرداخت و ضمن درخواست از کلیه بانوان درخصوص حضور مستمر ایشان در مراسمات مذهبی به ویژه نماز پرفیض جماعت، از پیشنهاد تشکیل کمیته بانوان در مجموعه استقبال نمود.

این نشست با اهدای هدیه توسط مدیرعامل شرکت به بانوان حاضر و تجلیل از تلاش ایشان در عرصه خدمتگزاری به شهروندان خاتمه یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار