اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
برای کارکنان ادارات، هنرمندان، اصحاب رسانه و خبر، کانونهای فرهنگی هنری و دانشجویان و دانش آموزان نیز تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته ایم.
پس از افتتاح سینما مهر و ماه به عنوان سینمای دوم شوشتر و نصب سومین سیستم دیجیتال در این مجتمع و تلاش های بخش خصوصی استقبال بی نظیری از فیلم های اکران شده صورت گرفته است.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر؛ محمد کفایت مدیر سینما مهر و ماه شوشتر در این رابطه گفت: فیلم  اکسیدان در ژانر کمدی اجتماعی با بازی درخشان امیر جعفری و جواد عزتی و در راستای تقرب ادیان ساخته شده و هم اکنون در سینما مهر و ماه شوشتر همزمان با سراسر کشور اکران می گردد.

مدیر سینما مهر و ماه با ستایش مردم هنر دوست شوشتر در استقبال از برنامه های فرهنگی هنری و سینمایی افزود: از همه مردم فرهنگ دوست شوشتر در جهت حمایت و حضور در برنامه های فرهنگی هنری بویژه تماشای فیلم های سینما مهر و ماه، تشکر می کنم و همه همشهریان عزیز را به تماشای فیلم های این سینما سفارش می نمایم.

کفایت گفت: برای کارکنان ادارات، هنرمندان، اصحاب رسانه و خبر، کانونهای فرهنگی هنری و دانشجویان و دانش آموزان نیز تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته ایم که با همکاری و مکاتبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر  البته با هماهنگی فرمانداری در حال دعوت از آنان به صورت ویژه برای تماشای فیلم های در حال اکران سینما هستیم.

شایان ذکر است که این سینما از آغاز افتتاح خود توانسته است فیلم های پر مخاطب سلام بمبئی، خوب. بد. جلف، گشت ارشاد۲، آشوب، ماجرای نیمروز، ویلایی ها، مادر قلب اتمی، برادرم خسرو را اکران نموده و هم اکنون اکران نهنگ عنبر ۲ و اکسیدان را در برنامه خود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار