اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
10 مصدوم در حادثه خارج شدن قطار اهواز – مشهد از ریل / خبر تکمیلی / مسیر خط آهن جنوب - تهران بازگشایی شد
به گفته سرپرست اورژانس پتج مجروح دیگر که دچار شکستگی دست و پا شده بودند، به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک منتقل شدند.

خروج 2 واگن قطار اهواز – مشهد از ریل/ مسافران سالم اند (+عکس)

خروج 2 واگن قطار اهواز – مشهد از ریل/ مسافران سالم اند (+عکس)
 

مدیرکل راه‌آهن زاگرس گفت: دو واگن قطار مسافری که از اهواز عازم مشهد بود در مسیر راه آهن زاگرس از ریل خارج شد اما خوشبختانه هیچ کدام از مسافران در این حادثه دچار آسیب نشدند.
 
مهرداد انصاری اظهار کرد: حدود ساعت 14 امروز دو واگن از قطار مسافری اهواز- مشهد در ایستگاه گل مهک از ریل خارج و دچار حادثه شد.
 
وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه گروه‌های عملیاتی راه‌آهن زاگرس در محل حضور پیدا کردند. اکنون در حال بازگشایی مسیر هستیم و امیدواریم تا حدود یک ساعت آینده مسیر باز و قطار به حرکت خود ادامه دهد.
 
مدیرکل راه‌آهن زاگرس تصریح کرد: در این حادثه به هیچکدام از مسافران قطار خوشبختانه آسیبی نرسید. اکنون تعدادی از مسافران در نمازخانه ایستگاه و تعدادی نیز در درون قطار هستند که به محض بازگشایی خط، قطار به حرکت خود ادامه خواهد داد.
 
انصاری عنوان کرد: در حال بررسی و انجام کارشناسی دقیق در خصوص مشکل به وجود آمده هستیم. پس از مشخص شدن علت حادثه این مساله را نیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

خبر تکمیلی 

8 مصدوم در حادثه خروج قطار مسافری از خط در اندیمشک

سرپرست اورژانس کشور گفت: خروج قطار مسافربری اهواز- مشهد از ریل 8 مجروح برجای گذاشت. پیر حسین کولیوند اظهار داشت: ساعت 14:45 امروز خروج قطار مسافر بری اهواز به مشهد در منطقه گلمهک اندیمشک به اورژانس اعلام شد. بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. 

وی ادامه داد: در این حادثه 8 نفر مجروح شدند. سه نفر از مجروحان توسط عوامل اورژانس در محل مداوا شدند. به گفته سرپرست اورژانس پتج مجروح دیگر که دچار شکستگی دست و پا شده بودند، به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک منتقل شدند.

خبر تکمیلی 

 10 مصدوم در حادثه خارج شدن قطار اهواز – مشهد از ریل

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن 10 نفر در حادثه خارج شدن قطار اهواز - مشهد در ایستگاه "گل مهک" خبر داد. رضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: در این حادثه که ساعت 14:45امروز (اول مردادماه) در ایستگاه گل مهک نرسیده به اندیمشک رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده اند افزود: هشت مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های درمانی به بیمارستان امام علی(ع) انتقال یافتند و دو مصدوم نیز در محل حادثه درمان شدند. 


تکمیلی

مسیر خط آهن جنوب - تهران بازگشایی شد

 با جایگزین کردن واگن های جدید به جای واگن های آسیب دیده قطار مسافربری اهواز - مشهد در ایستگاه گل محک اندیمشک ، حرکت قطارها در این مسیر از سر گرفته شد. فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: با جایگزین کردن واگن های سالم به جای واگن های آسیب دیده قطار مسافری اهواز - مشهد ، این قطار دقایقی پیش به سمت مشهد به حرکت در آمد.

پیمان جهانگیری افزود: مسیر خط آهن جنوب - تهران بازگشایی شده و حرکت قطارها در این مسیر به حالت عادی بازگشته است. وی همچنین افزود: علت خروج چند واگن قطار مسافری از خط در ایستگاه گل محک از سوی کارشناسان فنی راه آهن ناحیه زاگرس در دست بررسی است.

 
 
برچسب ها: اهواز به مشهد ، قطار
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار