اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
شوشان: معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا به منظور بازدید از پروژه ساخت تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز وارد این تصفیه خانه گردید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا این تصفیه خانه را در کاهش چشمگیر میزان آلایندگی ناشی از ورود فاضلاب  ها در اهواز به رودخانه کارون به عنوان یکی از کانون های اصلی آلایندگی،بسیار موثر دانست.


مهندس میدانی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰درصد، این تصفیه خانه را به بهره برداری کامل نزدیک ساخته است نسبت به پیگیری مستمر مهندس فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز  در ایجاد تعامل با مشاورین و پیمانکاران در راستای خروج این پروژه از حالت رکود ابراز خرسندی بسیار نمود.

وی افزود: خوشبختانه با تدبیری که از سوی مدیریت جدید این مجموعه با بهره مندی از حمایت و ظرفیت های موجود در استان اندیشیده شد این پروژه فعال گشت و انشاالله با تامین منابع مالی به زودی وارد مدار می گردد.

معاون وزیر نیرو در ادامه بازدید ابراز امیدواری نمود با اعمال یک برنامه زمان بندی شده فشرده تا اواخر مردادماه جاری ۲۵ درصد از ظرفیت این تاسیسات معادل تقریبا ۲۵هزار مترمکعب تصفیه فاضلاب در شبانه روز وارد مدار بشود.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا عملکرد ۱۰۰روزه اخیر شرکت آبفا اهواز را نشان از رویکرد جدید مهندس فردوس کریمی نسبت به مشکلات حوزه آب و به ویژه فاضلاب در این کلانشهر عنوان و اظهار کرد: در جلسه ای که روز گذشته با وزیر محترم نیرو برگزار کردیم تاکید خاص ایشان بر ارائه یک برنامه مدون توسط آبفا اهواز بود.


وی گفت: مهندس چیت چیان خواستار ارائه یک نقشه جامع از شبکه توزیع آب شرب اهواز و همچنین تامین آب گردید که می بایست مشکلات موجود بر اساس اولویت بندی اعلام شود.

مهندس رحیم میدانی این برنامه مدون را به عنوان یک مبنا شامل کارهای کوتاه و بلند مدت و منابع مالی مورد نیاز و اعلام  زمانبندی برای وزارت نیرو عنوان نمود.

این مقام مسوول در وزارت نیرو در پایان بر اهمیت بسیار زیاد بهره برداری و نگهداری تاسیسات تصفیه خانه تاکید و بیان داشت: در وهله اول آموزش نیروهای انسانی در این راستا و بعد از آن نظارت مستمر بر تاسیسات برای شرکت های مهندسی آبفا کشور و اهواز در اولویت قرار گیرد چراکه در غیراینصورت تمام تلاش و سرمایه های تامین شده برای شروع به کار تصفیه خانه پایمال خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این بازدید مهندس فردوس کریمی مديرعامل شرکت ضمن قدردانی از حمایت استاندار محترم خوزستان، معاون عمرانی استانداری و دیگر مسوولین محلی در خصوص تامین منابع مالی و فعال سازی پروژه، گزارشی جامع  از مشخصات، توان توليد وتوزيع تاسيسات وتجهيزات  شركت  آبفا  كلانشهراهواز و  همچنین راه هاي دستيابي به شرايط مطلوب توسط برنامه هايی کاملا تخصصي ارائه نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار