اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
اولین نمایشگاه عکاسی با موبایل با موضوع حرم رضوی که رونمایی از تصاویر تهیه شده توسط ابراهیم لَک عکاس اجتماعی است، با عنوان «خورشید هشتم» در محل کاروانسرای افضل برگزار می شود.
اولین نمایشگاه عکاسی با موبایل با موضوع حرم رضوی برگزار می شود.

به گزارش شوشان، اولین نمایشگاه عکاسی با موبایل با موضوع حرم رضوی که رونمایی از تصاویر تهیه شده توسط ابراهیم لَک عکاس اجتماعی است، با عنوان «خورشید هشتم» در محل کاروانسرای افضل برگزار می شود.

این عکاس اجتماعی در رابطه با برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه رونمایی از یک نگاه متفاوت از حرم امام هشتم، امام رضا (ع) می باشد. تصاویری که در نمایشگاه برای بازدید عموم استفاده خواهد شد، از زوایای کمتر دیده شده مانند حضور خدام، لحظات ثبت شده راز و نیاز زائرین و از این قبیل می باشند که همگی با دوربین تلفن همراه ثبت و ضبط گردیده اند.

ابراهیم لَک افزود: این نمایشگاه در تاریخ 12 مرداد 96 با حضور چند تن از خادمین محترم حرم مطهر رضوی و به مناسبت آغاز دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) افتتاح و تا 20 مردادماه در محل کاروانسرای افضل شوشتر برپا خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: از مدیریت کاروانسرای افضل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی شهرداری شوشتر، کانون تبلیغاتی نارین و هفته نامه راوی شوشتر که در برپایی این نمایشگاه همکاری صمیمانه ای با بنده دارند، کمال تشکر و قدردانی را دارم. امیدوارم لطف امام رضا (ع) شامل حال من و این عزیزان گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار