اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲
محمدسعید بهوندی 

امروز ۱۷ مرداد "بنام روزخبرنگار" نامگذاری شده است، تا اینکه از تلاشها و دغدغه ها و اندیشه های آنان، برای سلامت فکری و روحی مردم و همچنین توسعه ی فرهنگی و عمران و آبادانی پایدار کشور سپاسگزاری شود.

خبرنگار؛ انسان آگاه، بصیر، شجاع، منصف، باهوش و از همه مهمتر متعهد و حساسی است که؛ در قبال آنچه بصورت آشکار و نهان، در بستر کمی و کیفی تمامی حوزه های اجتماع در حال وقوع است، از خود واکنش مناسب و موثر نشان می دهد و در این راه طولانی و پرخطر، چه بسیار غمها که نمی خورد و چه زخم زبانها که نمی شنود و چه مشقت ها که متحمل نمی شود.

خبرنگار؛ انسان مسئول و خودآگاهی است که از سر دردمندی و مهر، نسبت به آینده ی کشورش و سعادت هم نوعانش، بیش و پیش از همه شاخکهای حساس تعهدش بالا آمده و می نویسد از آنچه می بایست در تحقق ارزشهای اخلاقی و انسانی به وقوع بپیوندد.

جامعه ی ما، علیرغم پیشینه ی غنی تمدنی چندین هزار ساله و آشنایی با حوزه های فکری و اندیشه ای و دارا بودن میراثی گرانسنگ در علم و معرفت و آگاهی، متاسفانه و شوربختانه هنوز نسبت به حرمت و جایگاه واقعی این صنف(خبرنگاران) دارای ظرفیت لازم و کافی نگردیده است و در بسیاری از جاها، خصوصا نزد مدیران و مسئولان جامعه به عنوان "مزاحم" دیده می شوند.

کار خبرنگار بعنوان یک فعالیت فرهنگی و اجتماعی، در راستای بهسازی و نوسازی فضای جامعه و آگاهی بخشی عمومی، نسبت به آنچه در حال وقوع است و یا ممکن است واقع شود، واجب است که جدی گرفته شود و فضای لازم و کافی، بهمراه امنیت و شادابی کامل و حرمت در خور شان آنان در اختیارشان گذاشته شود.

خبرنگار؛ شخصی مزاحم نیست که به جایی سرک کشیده باشد. بلکه او انسانی مسئول است که آگاهی و توان و وجدان بیدار خود را با دیدن و چشیدن همه ی بداخلاقی ها! در جهت آرامش و آسایش جامعه ی خویش، بکار بسته است.

این روز مهم و بزرگ را به تمامی خبرنگاران پرتلاش و خستگی ناپذیر کشور،خصوصا هم استانی های عزیزم تبریک عرض نموده و از خدای حکیم سلامتی و توفیق و شادابی شان را طلب می نمایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار