اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
 سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: اسم توپ‌جمع‌کن‌های مشهدی بد در رفته است ولی امشب توپ‌جمع‌کن‌های آبادانی رفتار بدی داشتند.

به گزارش مهر، رضا مهاجری جمعه‌شب پس از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز در حالی وارد میدان شدیم که شرایط جوی تأثیر بدی روی تیم ما گذشته بود ولی در نیمه دوم روی سهل‌انگاری گل دریافت کردیم.

وی افزود: قبل از آغاز بازی به بازیکنان خود گفته بودم که به‌شدت مراقب بازیکنان سرعتی نفت آبادان باشند ولی آن‌ها بازهم اشتباه کردند و گل دریافت کردیم. نیمه دوم تلاش خود را افزایش دادیم و می‌توانستیم به گل تساوی دست پیدا کنیم ولی روی یک ضد حمله گل دوم را نیز دریافت کردیم و کار به عبارتی تمام شد.

مهاجری بیان کرد: به هواداران نفت بابت حمایت و حضور خوبی که در ورزشگاه داشتند تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به اینکه همیشه اسم توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه‌های فوتبال در مشهد بد در رفته است، گفت: امروز شاهد بودیم که توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه آبادان رفتار بدی داشتند و توپ را به‌موقع به بازیکنان ما نمی‌دادند.

مهاجری بیان کرد: گلایه‌ای هم از داور مسابقه دارم که با بازیکنان نفت خیلی مهربان بود. داور مسئول حفظ سلامت بازیکنان است و باید با رفتارهای خشن برخورد شدیدی می‌کرد ولی یک تکل خطرناک در ابتدای بازی باعث مصدومیت بازیکن ما شد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و اگر همین روند نیمه دوم را در سایر بازی‌های باقی‌مانده تکرار کنیم قطعاً می‌توانیم امسال در لیگ برتر جایگاه مناسبی به دست بیاوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، امشب تیم‌های صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر تیم آبادانی به پایان رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار