اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
سخنی با دکتر روحانی و نمایندگان مجلس
رای ندادن به وزرای ضعیف و ناکارآمد و امتحان پس داده دقیقا حمایت از دولت است نه تضعیف دولت.
شوشان / سید رسول موسوی 
نماینده اسبق اهواز

موضوع مهم در چینش کابینه ۳ سال جوان شدن آن نیست بلکه موضوع مهم وحساس توقع مردم از شما و وعدهایی که به آنان داده اید مخصوصا آن ۲۴ میلیون از مردم که به شمارآی داده اند.

توقع آنان انتخاب وزرایی با کارآمدی عالی تر و با تجربه و سوابق روشن تر در ابتکار، توانایی و تجربه موفق در حل مسائل پیچیده اقتصادی مخصوصا مشکل اشتغال جوانان و رفع نگرانی از طبقه متوسط که درآمدشان پاسخگوی نیازهای روزانه آنان نیست.

این طبقه با تبلیغ منظم ، منسجم ، کارامد و مردمسالارانه اصلاح طلبان مخصوصا جوانان به میدان آمدند و حماسه  ۲۴میلیونی را در ۲۹اردیبهشت راآفریدند.

سخنگوی اصلاح طلبان نیستم و کسی از من نخواسته است که چنین مطلب گله مندی از ترکیب کابینه اعلام نمایم ولی بعنوان کسی که علاقمند وطرفدار اعتدال و تدبیر هستم می خواستم که گله ی جوانان مدافع شما را از ترکیب کابینه دولت دوازدهم اینگونه اعلام کنم و از نمایندگان مجلس مخصوصا نمایندگان اصلاح طلب  و اعتدالگرا درخواست نماینم که به وزرای معرفی شده در حوزه اقتصادی که بی کفایتی آنان از همین الان معلوم است رآی ندهند و مطمئن باشند که در این میدان مورد آزمایش و امتحان قرار خواهند گرفت.

نمایندگان باید سعی کنند در این امتحان قبول شوند و رای ندادن به وزرای ضعیف و ناکارآمد و امتحان پس داده دقیقا حمایت از دولت است نه تضعیف دولت.


برچسب ها: سید رسول موسوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار