اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
محمد هادی قنوات منتخب پنجمین دوره شورای شهر اهواز در گفتگو با شوشان : جمالی نژاد از جمله گزینه های مطرح شده است / کتانباف از تصدی شهرداری اهواز انصراف داد / شورای پنجم اهواز تعامل گسترده ای با دولت داشته باشد
بر اساس آن افرادی در سطح وزیر ، معاون وزیر ، استاندار ، معاون استاندار ، شهردار کلانشهر ، معاونین شهردار و در نهایت شهرداران مناطق تهران...


شوشان: محمد هادی قنوات منتخب پنجمین دوره شورای شهر اهواز در گفتگو با شوشان با اشاره به فرآیند انتخاب شهردار اهواز ، گفت: با توجه به اعتراضات شکل گرفته در انتخابات اخیر شورای اهواز ، جلسات منتخبین پنجمین دوره شورای شهر اهواز به منظور هماهنگی و تبادل نظر بر سر گزینه های شهرداری اهواز ، دیرتر از سایر کلانشهرها شکل گرفت. 

وی افزود: برای انتخاب شهردار بر طبق توافق حاصله ، شاخص هایی در نظر گرفته شده و فرم ارزیابی نیز تدارک دیده شده و بر اساس آن افرادی در سطح وزیر ، معاون وزیر ، استاندار ، معاون استاندار ، شهردار کلانشهر  ، معاونین شهردار و در نهایت شهرداران مناطق تهران می توانند درخواست خود را جهت تصدی مدیریت شهری اهواز ارائه دهند.

هادی قنوات ادامه داد: صرفا افرادی در سطح موارد ذکر شده می توانند درخواست خود را ارائه دهند. هر یک از منتخبین شورای شهرر اهواز نیز بر اساس همین شاخص ها می توانند یک یا دو گزینه معرفی نمایند که در نهایت پس از جمع بندی ، بررسی و امتیاز بندی ، از بین گزینه های مطرح شده که حائز شرایط هستند ، جهت تصدی شهرداری اهواز ، رای گیری و اجماع نهایی می شود.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اهواز افزود: با حرکت بر  اساس این شاخص ها و فرم ارزیابی ، از فشارها ، جلسات شبانه ، لابی ها و .... کاسته می شود و خیلی از افرادی که در حال حاضر خود را به نوعی به عنوان گزینه شهرداری مطرح می کنند از گود خارج خواهند شد. 

هادی قنوات با اشاره به برخی از گزینه های مطرح شده ، گفت: افرادی از جمله جمالی نژاد شهردار فعلی اصفهان نیز از جمله گزینه های مطرح شده است که در روزهای آینده به منظور جلسه و بازدید از کلانشهر اهواز سفری به استان خواهد داشت. کتانباف شهردار سابق اهواز نیز که جزو گزینه های مطرح شده بود به دلایلی ضمن عذرخواهی ، عنوان کرد که نمی تواند در اهواز حضور داشته باشد و انصراف داد. 

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اهواز با اشاره به شایعات مطرح شده در گزینه های ریاست شورا ، گفت: تاکنون هیچ یک از منتخبین شورای اهواز به صورت رسمی برای تصدی ریاست شورا ، کاندیدا نشده و آقایان فلسفی ، باباپور و حسین حیدری نیز که گفته می شود برای ریاست شورا کاندیدا خواهند شد ، به صورت رسمی نبوده و صرفا در برخی محافل مطرح شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت اهواز بحرانی و قرمز است ، گفت: برای توسعه و پیشرفت کلانشهر اهواز باید مسائل جناحی ، سیاسی ، قومی و ... کنار گذاشته شود و همگی دست در دست هم برای ارتقا سطح کلانشهر اهواز تلاش نماییم. ممکن است در بین برخی اعضای شورای شهر اختلاف دیدگاه وجود داشته باشد اما این اختلاف دیدگاه به معنای نادیده گررفتن منافع شهر و مردم نخواهد بود و همگی یکدل در توسعه شضهر همراه خواهیم بود.

محمد هادی قنوات با بیان اینکه شورای پنجم اهواز تعامل زیادی با دولت باید داشته باشد ، گفت: جهت اختصاص اعتبار و برخورداری بیشتر از حمایت های دولت، لازم است شورای پنجم تعاملش با دولت بیشتر شود. 

 منتخب پنجمین دوره شورای شهر اهواز با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه و سرمایه گذار در کلانشهر اهواز گفت: جذب سرمایه گذار سبب رونق و توسعه کلانشهرر اهواز خواهد شد و کارگروه ویژه ای برای بررسی روش  های جذب  سرمایه در شورا شکل خواهد گرفت


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار