اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
خطیب نماز جمعه شوشتر گفت:
در کابینه معرفی شده فقط یک خوزستانی وجود دارد که آن هم دادگستری است چرا نباید از نیروهای دلسوز و کارآمد و با تجربه خوزستانی در دولت استفاده شود.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه در کابینه جدید فقط یک خوزستانی وجود دارد گفت: مردم خوزستان نجیب هستند ولی ساده لوح نیستند. دیگر ادعای اولویت داشتن خوزستان را بر زبان جاری نکنید که خوزستانی ها باور نمی کنند. 


به گزارش شوشان به نقل از تابا، آیت الله سلیمانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شوشتر گفت : توصیه‌های رهبری ؛ مطالبات مردم و عمل به وعده های داده شده باید نصب العین دولت جدید باشد.

وی در ادامه گفت :در کابینه معرفی شده فقط یک خوزستانی وجود دارد که آن هم دادگستری است چرا نباید از نیروهای دلسوز و کارآمد و با تجربه خوزستانی در دولت استفاده شود. مردم خوزستان نجیب هستند ولی ساده لوح نیستند. دیگر ادعای اولویت داشتن خوزستان را بر زبان جاری نکنید که خوزستانی ها باور نمی کنند.

خطیب نماز جمعه شوشتر با بیان عهد شکنی های آمریکا گفت: اجازه نمی دهیم آمریکا ؛ هزینه نقض برجام را برعهده جمهوری اسلامی انداخته و با تهمت به ما به هدف خود برسد. آمریکا باید هزینه سنگین خروج از برجام را بپردازد و در دنیا به عنوان ناقض شناخته شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با بیان مراسم تنفیذ و تحلیف رییس جمهور محترم گفت: اولا فضای همدلی و رفاقت و همکاری بعد از دوران رقابت در بین مسئولان کشور ستودنی است. دوما حضور سران و هیأت ها از کشورها و شخصیت های جهانی نشانه اقتدار نظام اسلامی و شکست سیاست استکبار و آمریکا و شیطان بزرگ در ایران هراسی و انزوای جمهوری اسلامی بوده و هست. سوما بیانات سراسر حکمت ؛ تدبیر ؛ دلسوزی و بصیرت آفرین امام خامنه ای که باید چراغ راه دولت جدید و هم مسئولان نظام قرار گیرد.

وی افزود: تقاضای بازدید و بازرسی از سایت های نظامی یک زیاده خواهی و باج طلبی توسط آمریکا است که سران کشور و فرماندهان نظامی و مردم غیور اجازه چنین امری را به احدی نخواهند داد و این یک غلط اضافی است.

امام جمعه شوشتر در پایان خطبه های این هفته گفت: طرح مبارزه با بی حجابی و هنجارشکنی های درون خودرو که توسط نیروی عزیز انتظامی آغاز شده مورد حمایت ما و مردم متدین است و باید با اقتدار و قاطعیت استمرار یابد و نیروی انتظامی بداند که متدینین در کنار آنها هستند و عقب نشینی نکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار