اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به ارائه درخواست‌هایی برای افزایش نرخنامه برخی از اتحادیه‌ها، گفت : تا زمان تصویب افزایش نرخنامه و ابلاغ آن به اصناف، هیچ اتحادیه‌ای حق افزایش قیمت‌ها را ندارد. 
  
ابوالقاسم کوره چینی  اظهار کرد: از سه اتحادیه آرایشگران، تعمیرکاران وسایل برودتی، حرارتی و اتحادیه شیرینی و شکلات درخواست‌هایی برای تغییر نرخ‌نامه ارائه شده اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است. 
  
وی افزود: این اتحادیه‌ها به طور میانگین درخواست افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ‌نامه‌های خود را دارند اما این درخواست‌ها باید در کمیته قیمتگذاری بررسی ‌شود و در صورتی که این کمیته موارد را تایید کند، کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی نظر نهایی را برای تغییر نرخ‌نامه اعلام می‌کند . 
  
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: بر اساس قانون نظام صنفی، اتحادیه‌های صنفی هر سال می‌توانند با توجه به افزایش تورم سالیانه، قیمت مواد اولیه، حقوق و دستمزد، مالیات و هزینه‌های حمل و نقل درخواست افزایش نرخ‌نامه‌ خود را ارائه کنند . 
  
کوره چینی خاطر نشان کرد: اتحادیه‌هایی که به دنبال افزایش نرخ‌نامه هستند تا زمان تصویب نهایی نرخ‌نامه جدید، حق افزایش قیمت را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار