اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: دلایل عدم‌رأی اعتماد مجلس به آقای بیطرف بیشتر متوجه چالش‌های آب بود که نتوانست به‌خوبی برنامه‌هایش را تبیین کند.

علی اکبری نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دلایل عدم‌رأی اعتماد نمایندگان مجلس به حبیب‌الله بیطرف گزینه پیشنهادی وزارت نیرو، اظهار داشت: دلایل عدم‌رأی اعتماد مجلس به آقای بیطرف بیشتر متوجه چالش‌های آب بود که وی نتوانست به‌خوبی برنامه‌هایش را در این حوزه تبیین کند.

وی افزود: همچنین نمایندگان استان خوزستان موافق وی نبودند، از طرفی فعال نبودن مجموعه عوامل وزارتخانه و یا اینکه دفاعیه خود آقای بیطرف نتوانست نمایندگان را برای دادن رأی اعتماد به او مجاب کند، از اهم دلایل عدم‌رأی اعتماد مجلس به بیطرف بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در ارتباط با برنامه ارائه‌شده از سوی بیطرف تصریح کرد: برنامه ایشان براساس قانون برنامه ششم نوشته شده بود منتهی نوع بیان این برنامه‌ و روش‌های دستیابی به اهداف برنامه ششم باید توسط آقای بیطرف تبیین می‌شد که متأسفانه این کار به‌خوبی انجام نشد.

اکبری خاطرنشان کرد: به‌طور کلی آن چیز که موجب عدم‌توفیق بیطرف در جلب نظر نمایندگان شد، اقدامات دو دهه گذشته وزارت نیرو در حوزه ساخت چندین سد به‌روی رودخانه کارون و انتقال آب این رودخانه به مناطق دیگر بود که مورد انتقاد اکثر نمایندگان مجلس بود.

برچسب ها: بیطرف ، رأی اعتماد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار