اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
با حضور مدیرکل ارشاد خوزستان
آثار منتخب از سطح کیفی خوبی برخوردار است و امیدوارم که این آثار بتوانند نماینده شایسته ای برای هنر استان باشند


شوشان: با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان و اعضای ستاد جشنواره، جلسه مشورتی ستاد برگزاری جشنواره در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان، جلسه مشورتی ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور  جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره متشکل از حشمت اله قاسمی عضو شورای سیاست گذاری و مشاور دبیر ، سیدصادق فاضلی عضور شورای سیاست گذاری، حسین محمدی عضو شورای سیاست گذاری و مدیریت تالارها ، افشین القاسی عضو شورای سیاست گذاری و دستیار دبیر ، علی بنائیان دبیر اجرایی ، آرش سهرابی عضو شورای سیاست گذاری و مسئول دبیرخانه ، ساسان شکوریان عضو شورای سیاست گذاری و مسئول ستاد خبری ، محمد یاقوتپور عضو شورای سیاست گذاری و ناظر داوری ، سعید آلبوعبادی مسئول جلسات نقد و بررسی، مهرداد بهراد (مسئول بخش پژوهش)، سعید نگراوی مسئول کمیته پشتیبانی ، حمید سالاروند عضو شورای سیاست گذاری ، چهرازی مدیر تالار آئینه اهواز، ایمان نخلستانی مسئول بخش صوت و نور و سعیدی مسئول بخش مناطق و حاشیه شهر اهواز روز سه شنبه 31 شهریورماه ساعت 12 در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این نشست روند داوری آثار و سطح آثار منتخب مورد بررسی اعضای شورای برگزاری قرار گرفت و هم‌چنین هماهنگی های لازم جهت برگزاری جشنواره صورت گرفت.

ناصر چنانی معاون هنری و دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به روند انجام داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، خاطر نشان کرد: در بحث انتخاب هیات های داوری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بی‌طرف بوده است. این اداره کل به عنوان یک اداره ناظر، نتایج و میزان تاثیرگذاری فعالیت ها در استان را بررسی و ارزیابی می کند.

چنانی با اشاره به سطح کیفی آثار منتخب یاد آور شد: بر اساس نظر هیات بازبینی، آثار منتخب از سطح کیفی خوبی برخوردار است و امیدوارم که این آثار بتوانند نماینده شایسته ای برای هنر استان باشند.

چنانی با اشاره به رویکرد جدید مدیر کل در حمایت از هنر استان و به ویژه شهرستان ها خاطر نشان کرد: مهمترین تحول جدید در جشنواره این دوره، راه‌‌یابی تعداد زیادی از آثار شهرستانی به مرحله پایانی است که این نشان از رشد کیفی هنر استان و به ثمر رسیدن تلاش‌های مدیر کل در توجه به شهرستان‌ها است.

دبیر جشنواره بیست و نهم گفت: در اداره کل نیز بخش ستادی جشنواره تشکیل شده است که بخش های پشتیبانی، روابط عمومی و حراست متشکل از آقایان دکتر عزیزی، آریایی و ملایری مدیریت آنها را بر عهده دارند.

در پایان، چنانی نتایج این نشست را مفید و ثمر بخش خواند و گفت: نقطه نظرات خوب و سازنده‌ای در این نشست مطرح شد و انتظار می‌رود در دوره‌های جدید این آسیب شناسی‌ها و نقطه نظرات مورد توجه قرار گیرند.

برچسب ها: تئاتر خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار