اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
گفتگوی شوشان با رتبه ١٣ كنكور رياضي و رتبه ٣٩ كنكور تجربي در اهواز / مدير دبيرستان استعدادهاي درخشان طلايه داران اهواز در گفت و گو با شوشان: كسب 19 رتبه زير 1000 توسط دانش آموزان دبيرستان استعداد هاي درخشان / رتبه ١٣ كنكور رياضي: با تلاش و سخت كوشي مي توان معجزه كرد / رتبه ٣٩ تجربي: پس از كنكور حس خوبي داشتم
دانش آموزان دبيرستان استعدادهاي درخشان طلايه داران اهواز در كنكور سراسري امسال ، 19 رتبه زیر 1000 در رشته های علوم تجربی ، ریاضی و زبان خارجه به دست آوردند.


شوشان: سيد محمد موسوي مدير دبيرستان استعدادهاي درخشان طلايه داران اهواز گفت: دانش آموزان اين دبيرستان در كنكور سراسري امسال ، 19 رتبه زیر 1000 در رشته های علوم تجربی ، ریاضی و زبان خارجه به دست آوردند.

به گزارش شوشان، وي افزود: رتبه 13 کنکور ریاضی توسط دانش آموز بهراد بصیرپور ، رتبه 39 کنکور تجربی توسط سید محمدامین معصوم نتاج و رتبه 72 كنكور تجربي نيز توسط مرتضی معماری به دست آمد و دانش آموزان اين دبيرستان موفق به كسب سه رتبه دو رقمي و ١٦ رتبه سه رقمي در كنكور سراسري امسال شدند.

وي با اظهار اينكه دبیرستان استعدادهای درخشان طلایه داران ناحیه یک اهواز یکی از مراکز وابسته به مرکز ملی استعدادهای درخشان کشور می باشد که در سال تحصیلی 89- 88 با جذب   56 نفر دانش آموز مستعد فعاليت خود را آغاز كرد، گفت: توجه به مدارس تیزهوشان یعنی سرمایه گذاری نیروی انسانی که مهمترین سرمایه گذاری در هر کشور محسوب مي شود چون از اين طريق در آینده نیروهای متخصص زيادي در بخش درمان، صنعت و اقتصاد براي کشور تربيت مي كند.

موسوي توجه به این دانش آموزان را عاملي در راستاي جلوگيري از فرار مغزها دانست و خاطر نشان كرد: نخبه پروری و توجه ویژه به استعدادهای دانش آموزان، برنامه ریزی و اقدام جهت کسب رتبه های یک رقمی و دو رقمی در کنکور، ايجاد انگیزه در دانش آموزانی که نیاز به تلاش بیشتر دارند و برگزاری کلاس های تقویتی رایگان برای آنها، دادن برنامه مطالعه دروس کنکور و امتحانات نهایی پایه سوم از طریق مشاور برتر استانی به دانش آموزان و تشویق دانش آموزان تلاشگر و نخبه و دبیران تلاشگر در طول سال تحصیلی از برنامه هاي آموزشي بود كه براي دانش آموزان در اين دبيرستان انجام شد.

وي افزود: کسب رتبه اول استان خوزستان در رشته ریاضی فیزیک در امتحانات نهایی خردادماه 96- 95 ، کسب رتبه دوم استان در رشته علوم تجربی در امتحانات نهایی خردادماه 96-95 و قبولی یک دانش آموز در مرحله اول المپیاد سال تحصیلی 96-95 از افتخارات ديگري بود كه توسط دانش آموزان دبيرستان استعدادهای درخشان طلایه داران اهواز به دست آمد.

موسوي همچنين با تاكيد بر اينكه فعاليت های تجهیزاتی و پشتیبانی در دبیرستان طلایه داران اهواز با همكاري و همياري انجمن اوليا و مربيان اين دبيرستان انجام شده است از عليرضا سيد حيات غيب رئيس انجمن اوليا و مربيان قدرداني و از حمايت هاي رئيس اداره استعدادهاي درخشان خوزستان تشكر كرد.

موسوي فوق لیسانس اقتصاد و لیسانس مدیریت دولتي ، استاد دانشگاههای فنی وحر فه ای چمران ،دانشگاه فنی وحر فه اي دخترانه اهواز ودانشگاه فنی حرفه ای شهدا و دانشگاه پیام نور است.

رتبه ١٣ كنكور رياضي: با تلاش و سخت كوشي مي توان معجزه كرد

بهراد بصير پور رتبه ١٣ رشته رياضي و فيزيك را در كنكور سراسري ٩٦كسب كرد . این دانش آموز دبيرستان استعدادهاي درخشان طلايه داران اهواز که مدرسه برتر استان است در گفت و گو با شوشان گفت: رمز موفقیت من تلاش و استمرار بود و هميشه من سعی كرده ام چه در هنگام شکست و چه در موفقیت ، دست از تلاش برندارم و با ایمان به مسیرم ادامه بدم.

وي درخصوص زماني كه در طول روز به مطالعه اختصاص مي داد ،گفت: ميزان مطالعه من در روز ثابت نبود ، روزهای تعطیل بین 10-13 ساعت و به طور میانگین 11 ساعت مطالعه مي كردم اما روز هایي كه به مدرسه مي رفتم به طور متوسط بین 5 تا٦ساعت و نيم درس مي خواندم. 

وي با اشاره به اينكه انتظار داشتم رتبه ١٣را به دست بياورم، اضافه كرد: خیلی دوست داشتم تک رقمی بشم ولی یه سری مشکلات سر جلسه امتحان باعث شد این اتفاق نيفتد. 

بصير پور با تاكيد بر اينكه متقاضيان كنكور براي رسيدن به هدفشان بايد تلاش كنند، گفت: بهترین توصیه ای که مي توانم به همسن و سالانم داشته باشم این است که هیچ وقت دست از تلاش برندارند و در هر شرایطی که هستند نا امید نشوند و ایمان داشته باشند كه با تلاش و سخت کوشی می شود معجزه کرد. 

وي در خصوص ميزان تحصيلات خانواده اش نيز گفت: پدر و مادرم دیپلم هستند و یک خواهر هم دارم که هنوز به سن مدرسه نرسیده است.

رتبه ٣٩ تجربي: پس از كنكور حس خوبي داشتم

سيد محمد امين معصوم نتايج رتبه ٣٩ رشته تجربي را در كنكور سراسري به دست آورده است. این دانش آموز مدير دبيرستان استعدادهاي درخشان طلايه داران اهواز در گفت و گو با شوشان رمز موفقيتش را توكل بر خدا، حمايت خانواده ،تلاش و پشتكار و زحمات مربيانش دانست و گفت: من براي رسيدن به اين جايگاه پس از مشخص كردن هدفم ، برنامه ريزي كردم.

معصوم با اظهار اينكه با اطلاع از رتبه ام خوشحال شدم، گفت: با توجه به آزموني كه داده بودم و محاسبه درصدهايم حس خوبي پيدا كردم و انتظار اين نتيجه را داشتم.

وي همچنين به شوشان گفت: انتخاب اول من پزشكي تهران است و از هم سن و سالانم مي خواهم كه به خدا توكل كنند و تمامي تلاش خود را به كار بگيرند چون سرنوشت آنها در سال آخر رقم مي خورد.

معصوم در عين حال در خصوص ميزان تحصيلات خانواده اش اظهار كرد: پدرم مهندس و مادرم كارشناس است و يك خواهر دبستاني دارم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار