اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱
فرماندار شوش:
نجاتی از دستگاه های اجرایی و شرکت های خصوصی شهرستان خواست ظرف مدت یک هفته نسبت به ارائه ی طرح های اشتغال زایی خود به اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اقدام کنند. وی ایجاد اشتغال پایدار را اولویت اصلی دولت عنوان کرد و گفت: این موضوع به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مدنظر مقام معظم رهبری و دولت دوازدهم می باشد.

فرماندار شوش گفت: با هدف دستیابی به اشتغال پایدار سند توسعه اشتغال شهرستان تدوین می شود.
به گزارش شوشان:رضانجاتی در نشست شورای اشتغال شهرستان شوش که با محوریت تدوین سند اشتغال پایدار شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید طرح تهیه سند توسعه اشتغال در شهرستان را ‏در راستای سیاست‌های دولت در حل مشکل اشتغال عنوان و اظهار امیدواری کرد: این سند، راه گشای ایجاد اشتغال جوانان ‏فارغ التحصیل و جویای کار در شوش باشد.‏
نجاتی از دستگاه های اجرایی و شرکت های خصوصی شهرستان خواست ظرف مدت یک هفته نسبت به ارائه ی طرح های اشتغال زایی خود به اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اقدام کنند.
وی ایجاد اشتغال پایدار را اولویت اصلی دولت عنوان کرد و گفت: این موضوع به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مدنظر مقام معظم رهبری و دولت دوازدهم می باشد.
فرماندار شهرستان شوش بر تشکیل تعاونی های روستایی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال تاکید کرد گفت: توجه به توانمندی و قابلیت های روستاییان می تواند اشتغال پایدار را در منطقه ایجاد کند.
وی با تاکید بر فراهم نمودن شرایط لازم جهت افزایش و گسترش طرح‌های اشتغالزایی خانگی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوش باید در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان از این طرح‌ها حمایت کنند.
نجاتی همچنین توسعه شهرک های گلخانه ای برای افزایش اشتغال، رونق کسب و کار در این شهرستان را ضروری دانست.
رییس شورای اشتغال شهرستان شوش در بخش دیگری از سخنان خود بر موضوع اجرای سهمیه 30 درصدی فرزندان شهدا و ایثارگران در زمینه ی جذب در شرکت های صنعتی شهرستان نیز تاکید کرد وخواستار اجرایی شدن این بخشنامه در تمامی استخدام های شهرستان شد.
همچنین رقیه محمودی سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش نیز گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره در هفته ی تعاون ارائه داد.
گفتنی است در پایان این نشست به مناسبت هفته ی تعاون جمعی از تعاونگران نمونه شهرستان با فرماندار شوش دیدار کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار