اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
مرادی رئیس اداره تعاون ، کار ودفاه اجتماعی الوان:
محمود مرادی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی الوان در خصوص این اقدام گفت : کتاب نقش بسزایی در دانش ، تربیت و بصیرت افزايي جامعه دارد ، کتاب یک کارخانه انسان سازی است برخی کتاب ها می تواند چنان تاثیر گذار باشد که سرنوشت و اسلوب زندگی انسانها را تغییر دهد.

















اهدا کتاب به اداره کتابخانه های الوان به مناسبت هفته تعاون  
بمناسبت هفته تعاون  رئیس اداره کارو رفاه اجتماعی الوان به همراه چند تن از روسای ادارات بخش شاوور بیش از 40 کتاب را به اداره کتابخانه های الوان هدیه دادند که 5 جلد از این کتاب ها  در حوزه تعاون ، روابط کار ، اشتغال و بازرسی  مربوط به کتب تخصصي وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد.
 محمود مرادی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی الوان در خصوص این اقدام گفت : کتاب  نقش بسزایی در دانش ، تربیت و بصیرت افزايي جامعه دارد ، کتاب یک کارخانه انسان سازی است برخی کتاب ها می تواند چنان تاثیر گذار باشد که سرنوشت و اسلوب زندگی انسانها را تغییر دهد.
 وی بیان کرد این ابتکار جالب در هفته تعاون تاکنون از  هیچ جایی الگو گیری نشده است و در صورت برد خبري بازتاب خوبی خواهد داشت. و یقینا با توجه به اهمیت و جایگاه کتاب می تواند بعنوان یک برنامه مفید و سازنده در تقویم هفته تعاون گنجانده شود ، و این رسالت  مهم خبرگزاران خستگی ناپذیر است ، کتاب ها ی تقدیمی می تواند برای کلیه اساتید دانشگاه ، معلمان ، دانشجویان و دانش آموزان و کارکنان سایت اداری بخش شاوور موثر باشد.
  مرادی در پايان از  زحمات بی دریغ آقای ليلي رئیس اداره کتابخانه هاي بخش شاوور تشکر و قدردانی نمود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار