اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
در حاشیه جشنواره فرهنگی خوزستان در برج میلاد / سرپرست فرمانداری اهواز در گفتگو با شوشان: در این نوع جشنواره ها فرصت های سرمایه گذاری و کارآفرینی خوزستان باید معرفی شود
طبیعی است که ایراد و اشکالاتی در این جشنواره وجود داشت ولی امیدوارم در فرصت ها و جشنواره های بعدی با تجارب بیش تر، برنامه های بهتری برگزار شود...
 

شوشان: فرماندار اهواز در حاشیه بازدید از جشنواره فرهنگی هنری شب های خوزستان در برج میلاد تهران، در گفتگو با شوشان اظهار کرد: این جشنواره جنبه های مثبت زیادی داشت ولی ظرفیت های خوزستان بیش تر است و باید زمان و فرصت بیش تری اختصاص دهیم و باید این فرصت ها را تداوم داد.

سرپرست فرمانداری اهواز با تاکید بر لزوم برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری گفت: معرفی ظرفیت های فرهنگی و انسانی خوزستان از ضروریات استان است و چنین جشنواره هایی چون از جنبه های مختلف آثار مثبتی در پی دارد می تواند در معرفی این پتانسل ها بسیار موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار شناساندن ظرفیت ها و قومیت های خوزستان، قصد داریم از رهگذر این نمایشگاه ها، فرصت های سرمایه گذاری و کارآفرینی خوزستان را هم معرفی کنیم. 

خون میرزایی تکثر قومی و فرهنگی خوزستان را یکی از امتیازهای این استان دانست و گفت: کشور ما با این فرهنگ های قومی و فرهنگی مختلف، برآیندی از خرده فرهنگ های مناطق مختلف کشور است و برگزاری چنین نمایشگاه هایی ظرفیت های فرهنگی و انسانی خوزستان را معرفی می کند که بخش مهمی از ایران است.

سرپرست فرمانداری اهواز بیان کرد: طبیعی است که ایراد و اشکالات وجود داشته باشد چون ایرادها در اجرا نمایان می شوند ولی امیدوارم در فرصت ها و جشنواره های بعدی با تجارب بیش تر، برنامه های بهتری را برگزار کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار