اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
در حاشیه جشنواره فرهنگی خوزستان در برج میلاد / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفتگو با شوشان: هدف از اجرای این مراسم معرفی گوشه ای از ظرفیت های فرهنگی استان بود
استقبال مردم از فرهنگ و هنرهای متنوع خوزستان و گروه های موسیقی بی نظیر بود و از این استقبال گسترده، می توان با عنوان حماسه فرهنگی هنری خوزستان یاد کرد.


شوشان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حاشیه برگزاری جشنواره شب های فرهنگی خوزستان در برج میلاد تهران در گفت و گو با خبرنگار شوشان اظهار کرد: هدف از اجرای این مراسم معرفی گوشه ای از ظرفیت های فرهنگی استان و ارائه توانایی های فرهنگی و هنری مردم خوزستان به مردم کشورمان بوده است.

جوروند  افزود: استقبال مردم از فرهنگ و هنرهای متنوع خوزستان و گروه های موسیقی استان بی نظیر بود و از این استقبال گسترده، می توان با عنوان حماسه فرهنگی هنری خوزستان یاد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درخصوص ضرورت برگزاری چنین جشن هایی عنوان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی ضمن آشنایی مردم کشور با فرهنگ غنی خوزستان، باعث همگرایی و همدلی در بین مردم می شود.
 
وی ادامه داد: استقبال خوب مردم از شب های فرهنگی هنری خوزستان به ما این انگیزه را داد تا این برنامه را در برج میلاد و در شهرهای دیگر ایران و حتا خود اهواز موسیقی اقوام برگزار کنیم.

جوروند با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی در آذرماه امسال در شهر تهران گفت: دو شب برگزاری جشنواره شب های فرهنگی هنری خوزستان در برج میلاد، مقدمه ای برای هفته فرهنگی خوزستان است که قرار است در آذرماه در تهران برگزار شود. 
 
جوروند نبود فرصت کافی برای معرف کامل ظرفیت های خوزستان را یکی از محدودیت های جشنواره فرهنگی هنری خوزستان دانست و گفت: گروه های مختلفی از اقوام گوناگون استان در این برنامه حاضر شدند که متاسفانه با کمبود زمان روبرو شدیم و به همین دلیل تنها از برخی گروه ها استفاده کنیم ولی در هفته فرهنگی که آذرماه برگزار می شود، از گروه‌های فرهنگی و هنری بیش تری استفاده می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: در حوزه های مختلف هنری از جمله موسیقی، شعر و نمایش های خیابانی برنامه های متنوعی اجرا شد و در کنار آن بخش نخست آیین تجلیل از برخی نویسندگان و هنرمندان سرشناس خوزستانی برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار