اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
رئیس خانه احزاب خوزستان : رئیس خانه احزاب خوزستان: گردش نخبگان نیز باید در حوزه مدیریت مشهود باشد / مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان: از ظرفیت‌های فکری همه قشرها و نخبگان استفاده شود
به کمک خانه احزاب استان، اطلاعات همه فرهیختگان شهرستان‌ها را شناسایی و ثبت خواهیم کرد تا در همه زمینه‌ها از آن‌ها استفاده شود.


شوشان: رئیس خانه احزاب خوزستان در نشست هم‌اندیشی احزاب، نخبگان و فرهیختگان شهرستان کارون که با حضور مدیرکل سیاسی استانداری ، فعالین اصلاح‌طلب ، اصولگرا، اعتدالیون الهه موالی زاده و جمعی دیگر از بانوان فعال حوزه سیاسی و اجتماعی و...تشکیل شد ، گفت: همه قومیت‌ها و اقوام در خانه احزاب استان در کنار نخبگان و فرهیختگان جای دارند.

سید حمزه جلویانی اظهار داشت: حوزه خانه احزاب ساماندهی احزاب، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آموزشی برای اعضای احزاب، ایجاد بانک اطلاعاتی از احزاب و اعضاء و فعالیت آن‌ها و نحوه تعامل خانه احزاب استان با شهرستان‌ها است.

وی ادامه داد: تعامل خانه احزاب استان با شهرستان‌ها، بحث مطالبه گری احزاب و رعایت قانون اساسی در فعالیت‌ها، تشویق نخبگان و دانش‌آموختگان به تشکیل احزاب و سازمان‌های مردم‌نهاد از مطالبات مدنظر ماست.

رئیس خانه احزاب خوزستان مطالبه گری رسانه‌ها و مطبوعات را خواستار شد و تأکید کرد: مطالبات باید بر مبنای شهروند محور باشد نه فردی و قومیتی و گردش نخبگان نیز باید در حوزه مدیریت مشهود باشد.

وی یادآور شد: احزاب باید فراگیر باشند نه فردی و کاغذی و حضور بانوان در احزاب و مدیریت‌ها نیز دیده شود.

جلویانی در پایان ضمن تأکید بر حضور مدیران حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و امنیتی در جلسات هم‌اندیشی احزاب، قول مساعد داد که به‌زودی جمعی از مدیران با حضور نمایندگان رسانه‌ها با خودروی عمومی از مناطق محروم و نیازمند دیدن کنند.

در ادامه این جلسه حبیب‌الله فضل اله پور مدیرکل سیاسی استانداری اظهار داشت: در حال تدوین راهبرد برای کل جامعه استان هستیم تا در کنار خانه احزاب بتوانیم از ظرفیت‌های فکری همه قشرها و نخبگان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: یکی از پیش‌فرض‌های اساسی ما، فراجناحی، فرا قومیتی، فرا فکری است و باید به آن برسیم و نباید در طرح مطالبات، اسیر جناح و قومیت و سایر تعلقات شویم.

مدیرکل سیاسی استانداری تأکید کرد: تعلقات ما را از مسیرمان دور می‌سازد لذا ما به کمک خانه احزاب استان، اطلاعات همه فرهیختگان شهرستان‌ها را شناسایی و ثبت خواهیم کرد تا در همه زمینه‌ها از آن‌ها استفاده شود.

در ادامه این جلسه الهه موالی زاده از فعالان حوزه اجتماعی و سیاسی نیز گفت: امید است که بانوان در همه سطوح مدیریتی دیده شوند.

وی خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی شد و افزود: یک بانک اطلاعاتی از بیکاران تحصیل‌کرده و دانش‌آموخته اقوام باید ایجاد شود و به‌تناسب از همه اقوام پذیرش شود تا عدالت در جذب و استخدام همه اقوام رعایت شود و بی‌عدالتی و نابرابری از فضای اشتغال استان برداشته شود.

در این جلسه سید کاظم قریشی نماینده جریان اصلاح‌طلب، سیلاوی از اعتدالیون و حکیمی از اصولگرایان و شیخ باوی یکی از بزرگان و معتمدین منطقه دیدگاه‌های خود را در رابطه با مسائل مختلف ابراز داشتند.

در پایان این جلسه مدیرکل سیاسی استانداری و رئیس خانه احزاب استان به پرسش‌های حاضرین پاسخ دادند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار