اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
نگاهی به روزنامه های خوزستان
روزنامه صبح کارون به سردبیر غلامرضا فروغی نیا تیتر یک خود را به جشنواره فرهنگی استان در برج میلاد اختصاص داد.


شوشان: روزنامه صبح کارون به سردبیری غلامرضا فروغی نیا تیتر یک خود را به جشنواره فرهنگی استان در برج میلاد اختصاص داد. 

این روزنامه با انتقاد از مدیریت میراث فرهنگی خوزستان نوشت:  از دو سال پیش بحث برگزاری هفته خوزستان در برج میلاد تهران مطرح بود.جلسات پیگیری آن در زمان استانداری مقتدائی وبا حضور دکتر شجاع پوریان عضو وقت شورای شهر تهران و همچنین با مدیریت علی عماد.

سال گذشته به هر علتی این اتفاق نیفتاد و موکول به بعد شد.متاسفانه عمده ضعف این عدم اجرا هم به عدم تحرک مدیریت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان باز می گشت.حتی در هفته گذشته هم که این جشنواره سرانجام در تهران برگزار شد اگر نقش استانداری و اداره کل فرهنگ وارشاد خوزستان را از این رویداد حذف کنیم به کارکرد اداره کل میراث فرهنگی و مدیر کل پروازی آن که در عین حال در فکر تدریس در دانشگاه هم باید باشد،می توان نمره رفوزه داد.

سوال این است که آیا مسئولیت هائی مثل مدیریت میراث فرهنگی و گردشگری استانی مثل خوزستان مهم نیست که علیرغم ناتوانی مدیر آن ظرف سالهای گذشته تصمیم گیری برای تغییر آن در پستوهای «رودربایستی» بایستی مغفول بماند و جورش را بالاجبار خود استانداری و یا اداره ارشاد بکشند؟

بلاخره تا کی این تصور قحطی رجال وعدم تغییر مدیران بی انگیزه ای که مجبورند هر روز برای آمدن به اهواز رنج سفر با هواپیما و مخاطرات آن را برای اینکه ما از نشئه مدیریت شان حظ وافر ببریم به پایان خواهد رسید؟

چرا آنها را اینقدر زجر می دهید؟ آیا دیگر عصر تعارف نگذشته است؟کافی است سرکی به این اداره در طول روزهای کاری بیندازید ،برایتان مسجل می شود که آیا سایه ای از مدیریت در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان، وجود دارد یا خیر؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار