اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
شورای شهر شهر مینوشهر در کمتر از یک هفته از تحلیف ملغی اعلام شد . طبق اطلاع منابع آگاه به شوشان خرمشهر ، طی نامه ای که امروز به فرمانداری خرمشهر از سوی هیئت نظارت استان ابلاغ شد ، انتخابات شورای مینوشهر کان لم یکن تلقی شده و تا اطلاع ثانوی اعضای شورای شهر مینو شهر از ادامه کار شورا معذورند .
شوشان خرمشهر : شورای شهر شهر مینوشهر در کمتر از یک هفته از تحلیف ملغی اعلام شد .  طبق اطلاع منابع آگاه به شوشان خرمشهر ، طی نامه ای که امروز به فرمانداری خرمشهر از سوی هیئت نظارت استان ابلاغ شد ، انتخابات شورای مینوشهر کان لم یکن تلقی شده و تا اطلاع ثانوی اعضای شورای شهر مینو شهر از ادامه کار شورا معذورند .

این دومین بار است که نتایج آرای شورای شهر مینوشهر بعلت شبهات زیاد باطل اعلام میشود . پس از صدور مجوز آغاز بکار شورا در هفته ی گذشته ، فرمانداری خرمشهر در اقدامی شتابزده و در سکوت کامل خبری مراسم تحلیف شورای مینوشهر را برگزار کرده بود که امروز خبر باطل شدن آن رسید .

به گزارش شوشان خرمشهر طبق قانون بعد از اعلام آغاز بکار شورا و بجا آوردن مراسم تحلیف ، ابطال کار شورا منوط به اعلام جرم یا تخلف در کار شوراست . با این حال روابط عمومی هیءت نظارت بر انتخابات و فرمانداری خرمشهر هنوز هیچ واکنش رسمی در این باره نداده اند ولی منتقدین گمان میکنند این ابطال و آغاز بکارها میتواند ریشه ی سیاسی داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار