اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز درباره علل لغو جلسه امروز شورای شهر توضیحاتی ارائه داد. 

محمدجعفر فلسفی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص علل لغو جلسه امروز شورای شهر اهواز اظهار کرد: به علت نیاز به انجام هماهنگی‌های بیشتر در مورد انتخاب نمایندگان شورا در سازمان‌های مختلف و همچنین لایحه مهمی که باید در دو یا سه روز آینده مورد بررسی قرار بگیرد، شورا به این نتیجه رسید که جلسه امروز را لغو و آن رابه روز چهارشنبه هفته جاری موکول کند.
 
وی در مورد آخرین وضعیت صدور حکم شهردار منتخب در وزارت کشور، تصریح کرد: کار خاصی در رابطه با صدور حکم آقای کتانباف نمانده و تنها کارهای جزئی اداری آن مانده است. امروز نیز جلسه ای در معاونت عمرانی وزارت کشور با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، تیمی از مدیران کل این معاونت در حوزه‌های مختلف، آقای کتانباف و معاون عمرانی استانداری خوزستان داشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در این جلسه مباحثی که نیاز بود مطرح شود و به سمع شهردار و شورا برسد مطرح شد. دیدگاه ما نیز از چالش‌های موجود و طرح ها و برنامه‌هایی که برای اهواز داریم نیز ارائه شدند. در مجموع بحث‌های خوبی در جلسه مذکور مطرح شد. این جلسه در واقع  مرحله‌ای از کار صدور حکم آقای کتانباف بود که خوشبختانه انجام شد.

فلسفی افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر حکم شهردار منتخب اهواز صادر شود. در این رابطه، زمان مشخصی به ما اعلام نشده است اما همه چیز مثبت است و شرایط به سمت و سویی می‌رود که شاهد این اتفاق باشیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار