اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱
سه دختر درنقش های بل، السا و سفید برفی بر روی صحنه رفتند
آرزوی سه دختربچه مبتلا به بیماری سرطان یکشنبه شب به همت موسسه فرهنگی و هنری پنجمین فصل قشنگ در اهواز برآورده شد.


آرزوی سه دختربچه مبتلا به بیماری سرطان یکشنبه شب به همت موسسه فرهنگی و هنری پنجمین فصل قشنگ در اهواز برآورده شد.

به گزارش ایرنا ، آرزوی سه دختر بچه مبتلا به بیماری سرطان یکشنبه شب به همت موسسه فرهنگی و هنری پنجمین فصل قشنگ در گیت بوستان اهواز در قالب یک جشن کوکانه برآورده شد. دراین برنامه این سه کودک طبق آرزوی قلبی شان در نقش بل قهرمان داستان دیو و دلبر ، در نقش سفیدبرفی و السا در کارتون فروزن ظاهر شدند .

این مراسم با حضورهمیاران بی نام از گروه های زیرمجموعه موسسه فرهنگی و هنری پنجمین فصل قشنگ با اجرای نمایش های کودکانه و گریم شخصیت های کارتونی برگزار شد.


هدی رشیدی مسئول موسسه فرهنگی و هنری پنجمین فصل قشنگ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص هدف از برگزاری این مراسم برای این کودکان اظهار کرد: در این مراسم سه دختربچه مبتلا به بیماری سرطان به آرزوی خود رسیدند.

وی افزود: این کودکان بیمار به جای این که دوران کودکی خود را به بهترین شکل ممکن و با بازی های کودکانه بگذرانند با درد و رنج دست و پنجه نرم کردند. مسئول موسسه فرهنگی و هنری پنجمین فصل قشنگ ادامه داد: این برنامه قرار بود سه هفته پیش برگزار شود اما یکی از این کودکان شرایط جسمی خوبی نداشت و همین امر اجرای برنامه را به تاخیر انداخت.

وی بیان کرد: این کودکان مبتلا به سرطان در مرحله ای از زندگی به اوج ناامیدی می رسند و برگزاری این برنامه ها می تواند انگیزه های لازم را برای روحیه بخشی به آن ها فراهم کند.

رشیدی تصریح کرد: در برخی از مواقع با هیچ سرمایه ای نمی توان در این کوکان انگیزه ایجاد کرد و تنها با محبت است که می توان انگیزه های لازم را برای این فرشتگان کوچک فراهم کرد.


وی ادامه داد: افزایش امید به زندگی در این کودکان یکی از اهداف اصلی این موسسه است که تاکنون برای بیش از 200 کودک مبتلا به سرطان در خوزستان چنین برنامه هایی برگزار شده است. مسئول موسسه فرهنگی و هنری پنجمین فصل قشنگ گفت: اگربتوانیم تنها یک کودک مبتلا به سرطان را از مرگ نجات دهیم ،می توانیم امیدوار باشیم که در آینده نیز با برگزاری برنامه های متنوع و باشکوه بیماران بیشتری را به زندگی بازگردانیم.

وی یادآورشد:همیاران بی نام از زیرمجموعه های این موسسه است که بدون هیچ چشم داشتی با تمام وجود در این عرصه تلاش می کنند. رشیدی اظهار کرد: بستر دستگاه های استان برای هماهنگی برنامه های ما همکاری خوبی دارند اما متاسفانه هنوز این برنامه ها در اولویت کار آن ها قرار نگرفته است در حالی که امید بخشیدن به زندگی این کودکان بیمار از نظر ما بالاترین اولویت کاری است.

وی گفت: تعدادی از کودکان مبتلا به سرطان در استان پیش از این که آرزوی آن ها براورده شود از میان ما رفته اند و آسمانی شده اند و این یک هشدار برای ما است که برآورده کردن آرزوی کودکان باقی مانده را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار