اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
بیانیه سازمان جوانان مجمع نيروهاي خط امام (ره) خوزستان / پایان سلسله نشست های بررسی علل شکست اصلاح طلبان خوزستان در انتخابات شوراهای شهر / گلایه از عدم همراهی احزاب اصلاح طلب استان
گويا برخي از احزاب مردم را غريبه مي پندارند و اساساً نيازي به پاسخگويي به افكار عمومي حس نمي كنند...
 سازمان جوانان مجمع نيروهاي خط امام (ره) خوزستان در بیانیه ای ضمن انتقاد از عدم همکاری برخی احزاب اصلاح طلب خوزستان در سلسله نشست های " بررسی علل شکست اصلاح طلبان خوزستان در انتخابات شوراهای شهر " ، پایان برگزاری این نشست ها را اعلام کرد.

در بیانیه این سازمان که نسخه ای از آن به شوشان ارسال شده ، آمده است:  گويا برخي از احزاب همانطور كه قبلاً نيز در بيانيه انتقادي مجمع نيروهاي خط امام خوزستان ذكر گرديده بود مردم را غريبه مي پندارند و اساساً نيازي به پاسخگويي به افكار عمومي حس نمي كنند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است : 

مجمع نيروهاى خط امام (ره) خوزستان به واسطه وظيفه حزبى و سياسى خود و با توجه به لزوم آگاهى افكار عمومى نسبت به اقدامات و عملكرد جريان اصلاحات خوزستان ، تصميم به برگزاري جلساتى براى بررسي علل شكست اصلاح طلبان خوزستان در انتخابات شوراها نمود.

به همين سبب سازمان جوانان اين حزب در استان با تصويب برگزاري اين سلسله جلسات معتقد بوده و هست كه اولين گام جهت پيشبرد اهداف اصلاح طلبانه ملت ، شناخت صحيح از مشكلات ، كاستي ها و انحرافات است.

در اين راستا عليرغم همه معضلات و بعضاً كم لطفي ها طي دو هفته متوالي ، دو جلسه با حضور دبيران احزاب اصلاح طلب استان و ساير اعضاء شوراي سياست گذاري خوزستان برگزار گرديد كه موجب شد برخي از علل شكست اصلاح طلبان در انتخابات اخير شورا مشخص گردد و اميد است با شناسايي اين علل ، احزاب در جهت حل آن ها گام بردارند و بتوان براي ادامه مسير با انسجام بيشتر و در ريل اصلاحات پيش رويم.

سازمان جوانان مجمع نيروهاي خط امام (ره) اين آمادگي را داشته و دارد كه اين جلسات با حضور ساير سياسيون و دبيران احزاب با نظرات متفاوت ادامه يابد اما متأسفانه سفرهاى تابستانه از طرفي و عدم پاسخگويي از جانب برخي احزاب ( اسناد و مكاتبات موجود است ) لاجرم ما را وادار به اعلام پايان اين جلسات كرده است.

گويا برخي از احزاب همانطور كه قبلاً نيز در بيانيه انتقادي مجمع نيروهاي خط امام خوزستان ذكر گرديده بود مردم را غريبه مي پندارند و اساساً نيازي به پاسخگويي به افكار عمومي حس نمي كنند.

به هر ترتيب ما بر سر عهدي كه با خود و خداي خود بسته ايم ، هستيم و قطعاً در ادامه راه نيز سعي بر اين خواهيم داشت كه در مسير اصلاح طلبي ملت ايران حركت كنيم ؛ ان شاالله...

همچنين لازم و ضروريست از اهالى رسانه كه در اين مدت با پوشش جلسات نقش مهمي در افزايش آگاهي جامعه نسبت به اتفاقات اخير ايفا نمودند ، كمال تشكر را داشته باشيم. اميد است كه بعد از اين نيز شاهد اهتمام اهالى رسانه فارق از جناح بندي ها و به طور مستقل و حرفه اي به امور سياسي استان و جريان اصلاحات باشيم چرا كه تحقق مردم سالاري بدون حضور رسانه هاى آزاد و مستقل عملاً غير ممكن خواهد بود.

در پايان با جمع بندي از نظرات و بيانات مطرح شده در جلسات ، سازمان جوانان مجمع نيروهاى خط امام خوزستان علل شكست اصلاح طلبان استان در انتخابات شوراها را بدين شرح اعلام مي دارد:

١- حضور افراد نفوذى با مأموريت تخريب و تفرقه 
٢- قوميت گرايي با نگاه ابزاري 
٣- رد صلاحيت چهره هاى شاخص اصلاح طلبان 
٤- عدم انتخاب صحيح برخي از اعضاء حقيقى شوراي سياست گذاري
٥- هم زماني با انتخابات رياست جمهوري و برخى تحليل هاى غلط در اين رابطه 
٦- فقدان راهبرى جدى و منسجم در شوراى سياست گذاري
٧- دخالت هاى خارج از شوراى سياست گذارى با هدف وادار كردن شورا به عدم ارائه ليست واحد
٨- انتشار ليست هاى انحرافى و با نام احزاب كه بعضاً خلاف ميل برخي از احزاب نيز صورت گرفته است

اميد است با آگاهى جامعه و نخبگان نسبت به اين علل ، زين پس فضا براي حل اين مشكلات ايجاد خواهد شد...

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار