اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری 39 نفر از عاملان تیراندازی و کشف 16 قبضه سلاح در 48 ساعت گذشته خبر داد.


فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری39 نفر از عاملان تیراندازی و کشف 16 قبضه سلاح در 48 ساعت گذشته در سطح خوزستان خبر داد. 

به گزارش شوشان، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي و برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در سطح استان، ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی 39 نفر از عاملان تيراندازی‌های غیرمجاز را شناسايي كردند.

وی افزود: ماموران پليس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفيگاه 39 نفر را که با تيراندازي موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان بودند را در سطح استان شناسايي و با هماهنگي مراجع قضائي طی چند عمليات ضربتي ظرف 48 ساعت گذشته در مخفيگاهشان دستگير كردند.

 عباس زاده اظهار کرد: در بازرسي دقیق از مخفيگاه متهمان 13 قبضه اسلحه شکاری، 2 قبضه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، تعداد یک هزار و 150 فشنگ شکاری و 216 عدد فشنگ جنگی کلاشینکف غيرمجاز كشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان كرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی كه با تيراندازي هاي غير مجاز آسايش شهروندان را بهم مي‌زنند به صورت قاطعانه برخورد نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار