اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
صدیقه میری شهردار گتوند شد
رئیس شورای اسلامی شهر گتوند گفت: صدیقه میری امروز پس از اجماع اعضای شورای اسلامی گتوند به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.
 

رئیس شورای اسلامی شهر گتوند روز شنبه گفت: صدیقه میری امروز پس از اجماع اعضای شورای اسلامی گتوند به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

مهراب سلطانی به سوابق کاری شهردار انتخاب شده گتوند اشاره کرد و افزود: عضو شورای چهارم شهر اندیمشک، سابقه 2 سال ریاست کمیسیون محیط زیست، عضو هیئت حل اختلاف مالیاتی به مدت چهار سال و عضویت هیئت امنای خانه مهر بازنشستگان از سوابق کاری سرکار خانم میری است.

وی با اشاره به سوابق تحصیلی شهردارجدید این شهر گفت: صدیقه میری کارشناس ارشد مدیریت دولتی است و چندین گواهینامه معتبر بین المللی در زمینه های مختلف مدیریت شهری،شهرسازی،خدمات شهری،مدیریت گردشگری واقتصاد شهری را دارد.

رئیس شورای شهر گتوند در ادامه از انتخاب ذوالفقار ابراهیمی به عنوان سرپرست این شهرداری خبر داد و گفت: نامبرده نیز با کسب پنج رای از شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری گتوند انتخاب شد.

به گزارش ایرنا ذوالفقار ابراهیمی دارای مدرک کارشناسی جغرافیای برنامه ریزی شهری است و 10 سال سابقه در واحد عمرانی شهرداری گتوند در کارنامه کاری خود دارد.

ناظر و مجری ساماندهی ساحل سازی رودخانه کارون،اجرای آب خام ،لوله گذاری فاضلاب و آب های سطحی،پارک های محله،بهسازی و آسفالت معابر و خیابان ها ودیگر پروژه های شهر گتوند از دیگر سوابق کاری وی بوده است.

شورای شهر گتوند در یکم شهریورماه سال جاری به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت 12گزینه انتخاب شهردار راپس از ارائه برنامه های خود بررسی کرد و در نهایت صدیقه میری به سمت شهردار گتوند و ذوالفقار ابراهیمی به عنوان سرپرست شهرداری گتوند انتخاب شدند.

محسن شکری زاده از سال 1390 تاکنون به عنوان شهردار گتوند بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار