اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
آلودگی هوا افزایش هزینه هایی برای صنعت برق استان شامل احداث پستهای برق بصورت سرپوشیده و... به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان گفت: برای مقابله با پدیده گرد و خاک صنعت برق استان یک هزار و ۶۴۸ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال اعتبار لازم دارد.

به گزارش شوشان ، محمود دشت بزرگ در مورد ‏اعتبارت لازم برای مقابله با پدیده گرد و غبار اظهار کرد: با توجه به احتمال تکرار گرد و خاک و لزوم حفظ پایداری شبکه اولویت بندی هایی برای مقابله با این پدیده صورت گرفته که در وهله اول برای پوشش عایقی تجهیزات پست های انتقال، خرید زنجیره مقره سیلیکونی و دستگاه مقره شوی همراه با کشنده ۲۶۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال اعتبار لازم است.

وی افزود: در اولویت دوم در نظر گرفته شده پوشش عایقی تجهیزات پستهای فوق توزیع و خرید زنجیره مقره سیلیکونی (اولویت دوم و سوم) با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۲۴ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال و برای شستشوی شبکه شامل؛ شستشوی پست ها و زنجیره مقره خطوط نیز ۱۵۸ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال اعتبار لازم است. 

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، جمع اعتبار مورد نیاز برای مقابله با پدیده گرد و خاک را یک هزار و ۶۴۸ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: علاوه بر اقدامات فوق، آلودگی هوا افزایش هزینه های دیگری نیز برای صنعت برق استان شامل احداث پستهای برق بصورت سرپوشیده و یا GIS، ضرورت شستشوی مستمر تجهیزات در معرض آلودگی و لزوم بازنگری در استاندارد طراحی تجهیزات از آلودگی فوق سنگین به همراه دارد.

دشت بزرگ در خصوص مصوبه فروردین ۹۶ هیئت وزیران برای توسعه و پایداری شبکه برق استان اضافه کرد: در این مصوبه بابت طرح های توسعه و پایداری شبکه برق ۱۵ هزار میلیارد ریال مصوب شده که مقرر است در سال ۹۶ مبلغ پنج هزار میلیارد ریال در قالب اسناد خزانه اسلامی تخصیص یابد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار