اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
شوشان خرمشهر :  پس از انتصاب اولین شهردار زن ، رکورد انتصاب جوانترین رییس اداره ثبت در کشور نیز بنام خوزستان شد.
انتصاب جوان اندیمشکی مسعود فاطمیان به عنوان ریاست ثبت اسناد و املاک شهرستان گتوند صورت پذیرفت.  
طی حکمی از جانب دکتر احمد تویسرکانی، معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسعود فاطمیان به عنوان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گتوند انتخاب و منصوب شد
 این جوان اندیمشکی با ۲۷ سال سن به عنوان یکی از جوانترین روسای ثبت در کشور می باشد.
وی دارای مدارک لیسانس و فوق لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر و فوق لیسانس حقوق گرایش ثبت اسناد و املاک و دانشجوی دکتری حقوق خصوصی است و سابقه تدریس در دانشگاه آزاد و پیام نور اندیمشک و دانشکده فنی دکتر عصاریان دزفول در گرایش کامپیوتر را در کارنامه خود دارد و هم اکنون مدرس رشته حقوق در دانشگاه پیام نور اهواز می باشد.

انتخاب اولین شهردار زن توسط شورای شهر گتوند
در حالی که این روزها استفاده از ظرفیت زنان به عنوان نیمی از جامعه در مدیریت شهری و به عنوان یکی از شاخصهای سنجش توسعه پایدار مطرح و به یک مطالبه عمومی مبدل شده است،شورای شهر گتوند در انتخابی جالب یک زن را به عنوان شهردار این شهر برگزید تا با انتخاب اولین شهردار زن در تاریخ استان خوزستان، ضمن توجه به شاخصهای توسعه پایدار و قابلیت زنان،نام خود را به عنوان اولین شورای انتخابگر شهردار زن در تاریخ خوزستان ثبت نماید.

صدیقه میری شهردار منتخب شورای شهر گتوند عضو سابق شورای شهر اندیمشک، کارشناس ارشد مدیریت دولتی است که دارای چندین گواهینامه معتبر بین المللی در زمینه های مختلف مدیریت شهری، شهرسازی،خدمات شهری،مدیریت گردشگری،اقتصاد شهری و ... میباشد.

خانم میری به مدت دو سال ریاست کمیسیون محیط زیست را به عهده داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار