اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
گردشگری مذهبی می تواند فرصت بسیار خوبی برای انتقال مفاهیم و آئین های مذهبی و سنتی شوشتر باشد.

مدیر گروه سرمایه گذاری سلمان در گفت و گو با شوشان با بیان آغاز زودهنگام فصل گردشگری شوشتر در سال جاری گفت: امسال با توجه به قرارگرفتن روزهای توساعا و عاشورا در مهرماه، شاهد آغاز زودهنگام فصل گردشگری شوشتر خواهیم بود.


روزبه سلمان اظهار کرد: باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببریم و مردم شناسی مذهبی شوشتر را به گردشگران نشان داده و تاریخچه غنی و ارزشمند شهرستان را در حوزه مذهب و آئین های عزاداری سنتی به نسل امروز و فردا ارائه کنیم.

این کارشناس سرمایه گذاری در حوزه گردشگری افزود: به برکت قرارگرفتن ماه محرم در مهرماه، شاهد گردشگری مذهبی و معنوی خواهیم بود و علیرغم اینکه هرسال فصل گردشگری شوشتر از ماه های آذر به بعد آغاز می شود، امسال می توان آغاز فصل گردشگری را از مهرماه در نظر گرفت و برای آن برنامه ریزی کرد.

وی گفت: در همین راستا می توانیم از طریق برپایی نمایشگاه های عکس و هنرهای تجسمی، مفاهیم فرهنگ مذهبی مردم شوشتر را انتقال داده و معرف شهرمان باشیم. من از همه دوستداران و دلسوزان شوشتر می خواهم دست در دست هم برای پیاده سازی اینچنین برنامه هایی اقدام جدی و در خور شآن شهرستان انجام دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار