اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
پورموسوی در واکنش به اتفاقات بازی با صنعت نفت آبادان؛
ارزش مردم آبادان بیشتر از فوتبال است. چرا سنگ پرتاب کردند؟ اگر یک نفر کشته می‌شد، چه کسی جواب می‌داد؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ بعد از گل با توجه به بازی حریف مجبور شدیم عقب بکشیم.

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت که با برتری یک گله فولاد پایان یافت، این پیروزی را به مجموعه فولاد خوزستان و کارگران آن تقدیم کرد و درباره درگیری بین تماشاگران در پاسخ یه پرسش یکی از خبرنگاران، گفت: شما با این سوالات بی‌احترامی نکنید. من به سوال شما پاسخ نمی‌دهم.

او افزود: کجای دنیا این اتفاقات می‌افتد؟ مردم آبادان بزرگ‌تر از این حرف‌ها هستند. از دیشب قرار بود ۱۰ درصد جایگاه به ما داده شود اما واقعا ۱۰ درصد بود؟ هوادار من باید حمایت شود. ارزش مردم آبادان بیشتر از فوتبال است. چرا سنگ پرتاب کردند؟ اگر یک نفر کشته می‌شد، چه کسی جواب می‌داد؟ بازی سال گذشته هم همین‌طور بود. مسئولان نیروی انتظامی باید همکاری کنند. فوتبال حیف است.

سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به این که گفته می‌شود بازیکنانش روی به وقت‌کشی آوردند، توضیح داد: ما بعد از گل با توجه به بازی حریف مجبور شدیم عقب بکشیم اما به دنبال وقت‌کشی نبودیم.


 حواشی نفت آبادان - فولاد خوزستان / توقف بازی به علت لیزر انداختن/تعویض جایگاه هواداران فولاد

 در بازی دو تیم خوزستانی نفت آبادان و فولاد خوزستان، بازی به علت لیزر انداختن هواداران برای دقایقی متوقف شد.

* تنها گل این بازی را علی‌اصغر عاشوری در دقیقه ۲۴ وارد دروازه نفت آبادان کرد.

* این بازی را سیدمهدی سیدعلی با کمک سعید علی نژادیان و حسن انتظاری سوت زد و در آن به مگنو با تیستا (نفت) و رحیم زهیوی، علی عبدالله‌زاده، سینا مریدی، آرش افشین، عبدالله ناصری و حمید گلزاری (فولاد) کارت زرد نشان داد.

* صنعت نفت آبادان در این بازی بتا ترکیب: ناصر سالاری، علی عبدالله‌زاده، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم‌زاده، زبیر نیک‌نفس، مگنو باتیستا (۸۶- میلاد جهانی)، کرار جاسم، آگوستو سزار، محمد شادکام (۶۷- محمدامین درویشی) و لوسیانو پریرا در برابر حریف ظاهر شدند.

* فولاد خوزستان نیز در این بازی با ترکیب: احسان مرادیان، عبدالله ناصری، عبدالله کرمی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی (۲+۹۰- میلاد بدرقه)، احمد عبدالله‌زاده، علی‌اصغر عاشوری، فرشاد جانفزا (۷۳- امیر زلیکانی)، آرش افشین (۶۵- حمید گلزاری) و رحیم زهیوی در برابر حریف صف آرایی کرد.

* بازگشت حسین بغلانی به خط دفاعی و قرار گرفتن زبیر نیک‌نفس در ترکیب اصلی نفت آبادان، تغییرات فراز کمالوند نسبت به بازی قبلی تیمش بود. سرمربی نفت با پرتعداد کردن نفراتش در خط میانی در صدد گرفتن نبض میانه میدان و تغذیه مهاجمانش بود. در فولاد خوزستان غیبت حامد لک به‌دلیل محرومیت، خروج فرزاد جعفری از ترکیب و اضافه شدن فرشاد جانفزا به جمع نفرات اصلی از جمله تغییرات در تیم فولاد خوزستان بود.

* تماشای این مسابقه از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان رایگان اعلام شده بود و فوتبالدوستان خوزستانی بدون خریداری بلیط وارد ورزشگاه تختی آبادان می‌شدند.

* گروهی از هواداران فولاد خوزستان از اهواز راهی آبادان شده بودند.

* حامد لک به‌دلیل سه اخطاره بودن در این مسابقه غیبت داشت و احسان مرادیان برای نخستین بار در این فصل در ترکیب فولادی‌ها قرار گرفت.

* تیم فولاد خوزستان با ۱۲ بازیکن برای گرم کردن وارد زمین شد و فرزاد جعفری پس از گرم کردن همراه با نفرات اصلی به سمت نیمکت رفت.

* رحیم زهیوی در دقایق ابتدایی مسابقه به‌خاطر اعتراض به داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

* نماینده فدراسون فوتبال در دقیقه ۴۲ مسابقه جریان بازی را متوقف کرد تا از طریق بلندگوی ورزشگاه به تماشاگران اعلام شود که از لیزر استفاده نکنند.

* پس از خاتمه نیمه اول بین تعدادی از تماشاگران هوادار صنعت‌نفت و فولاد درگیری‌ به وجود آمد و جایگاه متعلق به تماشاگران تیم فولاد تغییر یافت تا مشکل برطرف شود.

* سیروس پورموسوی از بازیکنانش خواست تا زمان استقرار هواداران این تیم اقدام به آغاز بازی در نیمه دوم نکنند.

* فراز کمالوند هم به سمت گروهی از طرفداران نفت آبادان رفت و از آن‌ها خواست برای تغییر جایگاه ‌خود با مسئولان برگزاری مسابقه همکاری کنند تا بازی زودتر آغاز شود.

* آلفردو کاسیمرو سرمربی تیم استقلال اهواز که سابقه هدایت نفت آبادان را داشته است، از جمله تماشاگران ویژه بازی صنعت‌نفت و فولاد بود.

برچسب ها: نفت آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار