اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش: تجربه درمانگاه فرهنگیان خوزستان باید به 31 استان دیگر منتقل شود/ خوزستان دارای رتبه اول کشوری در پیش دبستانی است/ آموزش و پرورش خوزستان دارای همگرایی بالایی در مدیریت بین بخشی است
ابتکارهای اینچنینی که به حصول موفقیت منتهی شده اند باید به صورت یک تجربه مفید در مجموعه آموزش و پرورش کشور تسری پیدا کنند...
شوشان: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: درمانگاه فرهنگیان از تجربه های موفق در خوزستان است که باید به استانهای دیگر منتقل شود.

به گزارش شوشان، مهرزاد حمیدی در حاشیه بازدید از درمانگاه فرهنگیان خوزستان گفت: درمانگاه فرهنگیان از بهترین اقدامات آموزش و پرورش خوزستان برای رفاه حال فرهنگیان است که باید به صورت یک تجربه موفق به 31 استان دیگر منتقل شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش خوزستان در حوزه مدیریت دارای همگرایی بالای بین بخشی است که این امر سبب شده است که کارهای مربوط به تعلیم و تربیت نیز در این استان به خوبی به پیش برود.

وی افزود: در استان خوزستان با حمایت های استاندار یک بسیج عمومی برای همکاری با آموزش و پرورش ایجاد شده است و امروز نیز در اولین روز مهر و مراسم آغازین سال تحصیلی، این هماهنگی به وضوح قابل مشاهده بود .

حمیدی گفت: آموزش و پرورش خوزستان با تعریف 20 اولویت و تدوین برنامه توسعه آموزش و پرورش که به صورت عملیاتی اجرا شده است ،توانست با تلاش و پویایی در شاخص های مورد نظر ارتقا پیدا کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان در پیش دبستانی دارای رتبه اول کشوری است، گفت: ابتکارهای اینچنینی که به حصول موفقیت منتهی شده اند باید به صورت یک تجربه مفید در مجموعه آموزش و پرورش کشور تسری پیدا کنند و مورد استفاده دیگر استانها قرار بگیرد.

وی عملکرد آموزش و پرورش خوزستان در حوزه کودکان بازمانده از تحصیل و توجه به مدارس دخترانه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این شاخص ها نیز از اولویت های 20 گانه در برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان است که با برنامه ریزی نتایج مثبتی را برای استان رقم زده است.

حمیدی همچنین با اشاره به کلنگ زنی ساخت 300 کلاس درس که به صورت نمادین در روستای اسلام آباد( حسن شاهی) از توابع شهرستان هفتکل برگزار شد ،گفت: آموزش و پرورش خوزستان با همکاری استانداری و اداره کل نوسازی مدارس امروز با کلنگ زنی ساخت 300 کلاس، برنامه برچیده شدن کلاس های کانسکی را تا پایان سال تحصیلی 96-97 دنبال می کند.

وی تصریح کرد: خوزستان از استان های پرجمعیت دانش آموزی در کشور به شمار می رود و در تخصیص منابع در برنامه ششم توسعه به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

حمیدی گفت: در حوزه عمرانی حدود 7 میلیارد تومان در بخش بیست و هفت صدم درصد ارزش افزوده به این استان اخصاص پیدا کرده است .در عین حال حدود دو میلیارد تومان از محل اعتبارات جاری به استان کمک شده است و تا پایان سال تحصیلی نیز دو میلیارد دیگر از اعتبارات جاری به خوزستان اختصاص پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه در خوزستان بیشتر پروژه ها در قالب استخر ورزشی تعریف شده است ، گفت: چنین پروژه هایی منابع بیشتری را طلب می کند و بنا داریم که تا پایان سال تحصیلی 4 استخر و 15 سالن ورزشی را برای دانش آموزان خوزستانی به بهره برداری برسانیم.

گفتنی است معاون بهداشت و سلامت وزارت آموزش و پرورش صبح امروز یکم مهرماه 96 در مراسم نمادین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در استان خوزستان که در مدرسه حضرت زینب (س) هفتکل برگزار شد،حضور داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار