اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
تجمع دوباره سپرده گذاران موسسه آرمان / مشکل سپرده گذاران همچنان باقی است / الباجی نماینده اهواز: درخواست از رییس جمهور برای ورود به مساله آرمان / وقتی پول به صورت قطره چکانی داده شود ارزش و اعتبار آن از بین می‌رود
پرداخت‌های قطره چکانی موسسه ملل در رابطه با سپرده‌گذاران موسسه آرمان در شان مردم نیست و این مساله باید اصلاح شود.
 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه نمایندگان استان به رییس جمهور برای ورود به بحث موسسه آرمان، گفت: پرداخت‌های قطره چکانی موسسه ملل در رابطه با سپرده‌گذاران موسسه آرمان در شان مردم نیست و این مساله باید اصلاح شود. 
  
جواد کاظم نسب الباجی اظهار کرد : امروز در مجلس به وزیر اقتصاد تذکری در خصوص نحوه پرداخت سپرده آرمانی‌ها از سوی نمایندگان استان داده شد و به دنبال آن هستیم تا این مساله هرچه سریعتر حل شود. 
  
وی افزود: در روز سه‌شنبه در جلسه علنی مجلس نیز برای حل هرچه سریعتر این مشکل، نمایندگان استان نامه‌ای به ریاست جمهور خواهند داد تا شخص آقای روحانی خود در بحث موسسه آرمان ورود کند و پیگر حل مشکل سپرده‌گذاران این موسسه باشد. 
  
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نحوه پرداخت سپرده مردم صحیح نیست و با این کار هم روحیه مردم از بین می‌رود و هم به آنچه که می‌خواهند برسند، دست پیدا نمی‌کنند زیرا وقتی پول به صورت قطره چکانی به آن‌ها داده شود، ارزش و اعتبار آن از بین می‌رود. 
  
الباجی عنوان کرد: پرداخت‌های قطره چکانی موسسه ملل در رابطه با سپرده‌گذاران موسسه آرمان در شان مردم نیست و این مساله باید اصلاح شود زیرا این حرکت، حرکت خوبی نیست. 
  
در دو روز گذشته سپرده گذاران موسسه آرمان در اهواز تجمع کردند و خواستار پرداخت سپرده‌ها و رسیدگی به وضعیت خود شدند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار