اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: توسعه فرهنگی و ارتقای شاخصهای فرهنگی آموزشی اساس رشد و توسعه همه جانبه یک جامعه است.

 

علی حسین حسین زاده یکشنبه در آیین یادواره حدیث سرخ، ویژه برنامه هفته دفاع مقدس دراهواز اظهار کرد: با افزایش میانگین سطح کتابخوانی در استان می‌توان بسیاری از مشکلات استان را در سایر حوزه ها حل کرد.

وی با تاکید بر این که کشوری می‌تواند به توسعه دست یابد که جامعه آن متشکل از افراد توسعه یافته باشد اظهار کرد: هر چه به افزایش سطح آگاهی‌های مردم افزوده شود می‌توان انتظار داشت که در مسیر حوزه تمدن سازی نقش پررنگ تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه به خوزستان به دیده یک حوزه اقتصادی نگاه می شود، افزود:اما این استان در حوزه فرهنگ و ادبیات حرف های بسیاری برای گفتن دارد چرا که در عرصه فرهنگ و هنر سابقه درخشانی دارد وهمین ظرفیت و پیشینه می‌تواند منبع اصلی تحول در استان باشد.

وی اقتدار کشور را ناشی از همکاری و مشارکت مردم دانست و گفت: دولت تدبیر و امید نتیجه مشارکت 40 میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری اخیر است، در این دوره از انتخابات، مردم استان همت ویژه‌ای را برای این دولت به خرج دادند که امیدواریم دولت نیز بتواند خدمات خوبی به آن‌ها برساند. 

مدیر کل کانون و پرورش فکری کوکان و نوجوانان خوزستان نیز دراین برنامه گفت: وظیفه ما ادامه راه امام حسین (ع) و یارانش است تا بتوانیم پیام ایشان را در جامعه‌ انسانی رواج دهیم و جنایت هایی را که به نام دین در منطقه شاهدیم را متوقف کنیم.

غلامرضا شنبدی با بیان این که تولید محتوای دفاع مقدسی برای کوکان و نوجوانان کار مشکلی است بیان کرد: با بنیاد شهید و مرکز نشر آثار دفاع مقدس تفاهم نامه منعقد کرده‌ایم تا در حوزه ادبیات دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان کارهای بیشتری را به سرانجام برسانیم.

** رونمایی از هشت کتاب کودک در حوزه دفاع مقدس 

در این آیین کتاب‌های 'حرفی که مین با قاصدک‌ها گفت'، 'گلوله‌های رنگی'، 'گاه ماهی گاه آهو'، 'التهاب یک مین'، 'جایی برای گلدان‌ها'، 'پوتین‌های بی سرباز'، 'قصه‌ای برای نخوابیدن'، 'مجنون تنها نام یک جزیره نیست' رونمایی شد و از مولفان ان تقدیر به عمل آمد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در هفته دفاع مقدس با عنوان حدیث سرخ و شعار 'من یک انقلابی‌ام' برگزار کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار