اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
محمد كيانوش راد

در آموزه هاي ديني و مدني ، اختلاف و نقد مي تواند مايه رحمت و زمينه رشد و تصحيح رفتارها و عملكردها باشد ، اما مشروط به رعايت ادب و احترام و  انصاف و عدالت و دوري از توهين و تهمت وبدزباني ها .  مسولان در هر رده اي  ، از جمله مسولان استان ،  همواره داراي موافقان و مخالفاني  بوده و هستند. 

در خوزستان ، دو گروه موافق و مخالف مديريت استان ،  از راه هاي  گوناگون  ، دسترسي هاي فراواني  جهت رايزني و انتقال ديدگاههاي خويش،  به مراجع تصميم گير كشوري را  دارند ، و مي توانند بصورت منطقي و مستدل و با رعايت انصاف و به دور از حب و بغض ، پيگير نظرات خويش باشند. 

فعاليت ِ كمپين هاي حاميان يا مخالفان ، در شرايط فعلي ، قطعا به صلاح استان و مردم خوزستان و جريان اصلاحات و اعتدال  نيست .  حاميان يا مخالفان استاندار با متوقف كردن اين گونه فعاليت ها و  دوري از فضاي تخريبي ِ رسانه اي و مجازي ، پيگير مطالبات قانوني  و خواسته هاي خويش از طريق غير رسانه اي گردند. 

براي هرگونه حمايت يا مخالفت ،  روش هاي عاقلانه تر و مناسب تري  وجود دارد. 
بي شك ، تداوم لشكركشي هاي كمپيني در اردوگاه اصلاح طلبان   ، برنده و بازنده اي نخواهد داشت و هر دو گروه بازنده ي اين عرصه خواهند بود . درخواست بسياري از دلسوزان اصلاح طلب استان از بانيان از كمپين ها ، پايان دادن فوري به منازعات و كشمكش هاي بيهوده و بي ثمر كمپيني  است. 

دوستان اصلاح طلب ، از  فشارهاي متعددي كه امروز و در دولت تدبير و اميد ، در خوزستان  بر فعالان سياسي اصلاح طلب  وارد مي شود ، نبايد غفلت نمود .  برخي از جريانات  خاص ، اگر فرصت يابند حتا در تعيين سياست هاو برنامه هاي اصلاح طلبان و  در تعيين كوچك ترين برنامه هاي حزبي اصلاح طلبان هم  دخالت مي كنند.  ، كما اينكه اين تلاش ها از ديد ناظران پنهان نمانده است. 

تعامل با اصول گرايان معتدل سياست ، برنامه و استراتژي ماست  ،  اما وادادگي در برابر زياده خواهي هاي افراطي ِ برخي نمايندگان جبهه پايداري و فشار بر فعالان سياسي شهرستان ها و ناديده گرفتن آنها ، تنها با انسجام و وحدت و حضور قدرتمند ِ و هماهنگ احزاب اصلاح طلب استان  مهار خواهد شد. 

براي دستيابي به توسعه متوازن و پايدار و جبران عقب ماندگي هاي فراوان   وبا احترام و با به رسميت شناختن نظرات گوناگون   ، خوزستان نياز به خردورزي و اعتدال ، و گسترش ِهمگرايي  و مداراي ِبيشتر ،  ميان كنشگران ِ سياسي و اجتماعي  خويش دارد. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار