اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: امنیت اجتماعی، مدنی و امنیت روانی و اخلاقی در یک جامعه از پایه ها و ارکان اصلی پیشرفت، قوام و سربلندی یک کشور است.

به گزارش ایرنا سردارحیدرعباس زاده روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان به مناسبت نخستین روز از هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی این نیرو در اهواز اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت،امنیت برای همه آغاز شده و مردم شریف خوزستان انتظار دارند، نیروی انتظامی بر اساس قانون و ارزش های انقلاب و نظام برای دفاع از امنیت انتظامی، اجتماعی، ترافیکی، فرهنگی و فضای مجازی با اقتدار و مهربانی اقدام کند.

وی افزود: نیروی انتظامی خوزستان تلاش دارد با برنامه ریزی و راه کارهای اجرایی مناسب به منظور اجرای برنامه ها، با جدیت و کوشش شبانه روزی فرماندهان و کارکنان شریف ناجا در فضای واقعی و مجازی جامعه و جلب اعتماد و مشارکت مردم ، نقش ارزنده ای در تامین نظم و امنیت و آسایش عمومی، فردی و ارتقای احساس امنیت برای مردم داشته باشد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:از مهمترین توقعات مردم و مسئولان استان از نیروی انتظامی، مقابله جدی برای کشف جرایم خشن مانند تیراندازی ها، سرقت مسلحانه، سرقت ها و تجاوز به عنف، شرارت، قتل، آدم ربایی و گروگانگیری و همچنین سرقت های خرد در خوزستان است.

وی گفت: این فرماندهی و سایر مدیران و کارکنان نیروی انتظامی با همراهی و همکاری مردم شریف و ولایتمدار و حمایت مسئولان، با اجرای راهکارهای تجربه شده و انجام برنامه های زمان بندی شده سعی دارد توقعات به حق مردم استان را برای مقابله با این جرایم محقق سازد اما این مهم بدون حمایت مردم و مسئولان محقق نمی شود.

وی اظهار کرد: از موضوعاتی که استکبار جهانی به صورت دقیق دنبال می کند، ایجاد ناامنی در جامعه ، نفوذ گروه های مختلف برای انجام عملیات های خرابکاری و ایجاد ناامنی، اشاعه بی بند و باری ، ترویج مواد مخدر و جرائم سازمان یافته برای سست کردن پایه های نظام است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت:اکنون بخش عظیمی از حفاظت و پایداری امنیت کشور برعهده نیروی انتظامی که مظهر اقتداریک کشور است بوده و همین معنا موجب شده رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل ا... بخوانند و این عبارت گرانبها برای ما بسیار با ارزش بوده و نشان افتخاری برای کارکنان ناجا است.

وی ادامه داد: تمامی کارکنان ناجا و مرزبانی خوزستان تلاش دارند با حرکتی خالصانه در تامین امنیت و آرامش مردم جامعه کوتاهی نکرده و اعتماد جامعه را جلب کنند.

در این آیین ضمن تقدیر از جمعی از پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های شهدای انتظامی خوزستان، یگان های نمونه نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند./ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار