اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی: نیروی انتظامی عهده‌دار تأمین بخش عظیمی از امنیت داخلی کشور است / تلاش برای ناامن کردن محیط برای مجرمان به ویژه اخلالگران
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه نیروی انتظامی عهده‌دار تأمین بخش عظیمی از امنیت داخلی کشور است، گفت: مردم انتظار دارند نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت در حوزه‌های مختلف کشور با اقتدار و توام با عطوفت عمل کند. 
  
سردار حیدر عباس‌زاده در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی خوزستان که صبح امروز (15 مهرماه) در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری و سوگواری سیدالشهدا اظهار کرد: هفته ناجا از چهاردهم مهرماه با شعار "پلیس برای امنیت، امنیت برای همه" آغاز شده است. به یقین مردم شریف استان خوزستان و مسئولان انتظار دارند که نیروی انتظامی بر اساس قانون و ارزش‌های انقلاب و نظام برای دفاع از امنیت انتظامی، اجتماعی، ترافیکی، فرهنگی، اقتصادی و فضای مجازی، با اقتدار و مهربانی و توأم با عطوفت اسلامی عمل کند. 
  
وی ادامه داد: در این زمینه نیروی انتظامی خوزستان تلاش دارد با برنامه‌ریزی و راهکارهای اجرایی مناسب برای اجرای برنامه‌ها و با جدیت و کوشش شبانه‌روزی و با جلب اعتماد و مشارکت مردم شریف خوزستان، نقش ارزنده‌ای در تأمین نظم، امنیت و آسایش فردی و عمومی و ارتقای احساس امنیت برای جامعه داشته باشد. 
  
فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین انتظارات مردم و مسئولان از نیروی انتظامی، مقابله جدی برای کشف جرائم خشن با اولویت جرائم دارای فراوانی وقوع بیشتر نظیر تیراندازی‌ها، سرقت‌های مسلحانه، سرقت‌های به عنف، تجاوز به عنف، شرارت، قتل، آدم‌ربایی و گروگانگیری و همینطور سرقت‌های مهمه و خرد در سطح استان خوزستان است. 
  
عباس‌زاده ادامه داد: در این زمینه فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندهی مرزبانی تلاش دارند با یاری خدا، همراهی مردم و پشتیبانی مسئولان با اجرای راهکارهای تجربه شده و برنامه‌های زمان‌بندی شده، انتظارات و توقعات بحق مردم شریف خوزستان را برای مقابله با جرائم خشن و همچنین ناامن کردن محیط برای مجرمان به ویژه اخلالگران امنیت محقق کنند. 
  
وی افزود: البته این امر جز با حمایت مردم شهیدپرور و عزیز خوزستان و اراده جمعی همه مسئولان به ویژه اعضای شورای تأمین خوزستان محقق نخواهد شد. البته خوشبختانه این عزم و اراده، کاملا در مسئولان استان خوزستان مشهود است. امنیت در یک جامعه چه امنیت اجتماعی و مدنی و چه امنیت روانی و اخلاقی، یکی از پایه‌ها و ارکان اصلی پیشرفت، قوام و سربلندی کشور است. 
  
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه اسکتبار جهانی، موضوع ابعاد ناامنی را به طور دقیق دنبال می‌کند، گفت: پشت صحنه‌ای که سیاستگزاران استکبار جهانی در کشورهای مورد غضب خودشان و به طور خاص جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد، نفوذ گروه‌های تروریستی تکفیری برای انجام عملیات‌های خرابکارانه، ایجاد ناامنی، ترویج بی‌بند و باری، مواد مخدر و سایر جرائم سازمان‌یافته برای سست کردن پایه‌های نظام می‌باشند. 
  
عباس‌زاده ادامه داد: بنابراین بخشی از این هدف بزرگ یعنی حفاظت و پاسداری از امنیت داخلی کشور بر عهده نیروی انتظامی که مظهر اقتدار و نظم است، قرار دارد. مقام معظم رهبری می‌فرمایند، امروز آن افرادی که در قالب نیروی انتظامی سعی می‌کنند آرامش، امنیت و آسایش خیال آحاد شهروندان کشور را فراهم کنند، به معنای واقعی کلمه، مجاهدان فی سبیل‌الله هستند. 
  
وی افزود: این جمله مدال افتخاری بر گردن نیروی انتظامی است و با این معنا همه کارکنان شریف نیروی انتظامی و مردمی خوزستان، تلاش می‌کنند با حرکت خالصانه برای رضایت خداوند متعال در تأمین آرامش و امنیت مردم استان کوتاهی نکنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار