اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
سید رسول موسوی

آقای روحانی رییس محترم جمهور اسلامی ایران پس از انتخاب 24 میلیونی مردم در اریبهشت 96 قول و وعده تشکیل دولت مقتدر و معتدل را داده اید، اکنون معرفی و انتخاب کابینه به استثنای وزیر علوم و انرژی کلاً انجام گرفته است. بیشتر استانداران با سلایق مختلف برگزیده و منصوب شدند و تحقیقاً کار مسولیت اجرایی  دنبال کرد و بعهده گرفت اما از آن اقتداری که وعده داده اید مردم نشانی نیافته اند.

جناب آقای دکتر روحانی اقتدار یعنی کارها براساس دانش و منش مدیریت وآگاهی انجام گیرد، قضاوت مدیران دولتی براساس اطلاعات نه براساس ادراکات و احساسات ذهنی انجام پذیرد، اقتدار یعنی کمترین انتظار نامه های مردم در کارتابل وزرا، استانداران و مدیران و روسا برای امضاء وکمترین تردد نامه های مردم از اطاقی به اطاق دیگر، اقتدار یعنی کمترین انتظار ارباب رجوع مردم برای دریافت خدمات و کمترین انتظار برای ملاقات با وزیر ،استاندار و مدیر و رئیس، اقتدار یعنی هرکاری را به روش و شیوه درست انجام دهند و  وزرا معاونین و مدیران کل برای انجام کارهای مردم وقت بگذارند، اقتدار یعنی محو و نابودی تولید کپی اضافی و رونوشت های بی مورد در ارتباط با انجام کارهای مردم اقتدار یعنی حذف پرونده های غیر ضروری و اضافی برای تولید اطلاعاتی که هیچ استفاده ای برای انجام کارهای مردم از آن نمی شود اقتدار عدم انتخاب افراد کوتوله و کوچک برای کارهای بزرگ و انتخاب انسان های بزرگ برای کارهای کوچک. مدیران دولت مقتدر برای اداره کشور باید توان ومهارت و شایسته سازی و شایسته سالاری را در مدیریتها و سازمان ها داشته باشند.

اقتدار یعنی حل مشکلات مردم و انجام مطالبات آنان از طریق اقدامات خردمندانه و تفکر و نه از طریق راه ها و روش های هزینه بردار و مشکل  ساز امنیتی، آمرانه و نظامی، اقتدار یعنی هرکاری روشی برای انجامش وجود داشته باشد و هرکاری را به روش درست انجام دادن ، اقتدار یعنی تلف نکردن منابع انسانی ناشی از چیدمان غلط و نامناسب افراد، نیروها و مدیران دولت در بخشهای مختلف. مدیرانی که هنر آینده نگری، مردم داری، شایسته پروری و بهره برداری از تهدید ها و تبدیل آنها به فرصت را دنبال کنند. بطور قطع و یقین بدانید که اگر این مدیران اینگونه نباشند ولو  منصوب دولت شما باشند مقتدر نیستند. «خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل»


برچسب ها: سید رسول موسوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار