اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
گزارش شوشان از شورای آموزش و پرورش خوزستان (1) / شهردار اهواز: خدمات رسانی به دانش آموزان معلول از وظایف شهرداری هاست / در کشورهای غربی شهرداری ها تمامی هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب معلولان جامعه را بر عهده دارند
پیشنهاد کمک به آموزش و پرورش از برنامه هایی است که در دوره قبل شهرداری ام در اهواز دنبال کرده ام و در این دوره نیز ادامه می دهم.

شوشان: شهردار اهواز گفت: کمک به آموزش و پرورش را به عنوان یک برنامه کاری مهم در شهرداری اهواز دنبال می کنم.

به گزارش شوشان ، منصور کتانباف در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان که عصر امروز سه شنبه 18 مهرماه 96 در سالن جلسات استاندار برگزار شد، گفت: پیشنهاد کمک به آموزش و پرورش از برنامه هایی است که در دوره قبل شهرداری ام در اهواز دنبال کرده ام و در این دوره نیز ادامه می دهم.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به دانش آموزان معلول از وظایف شهرداری هاست، گفت: امیدواریم که بتوانیم از طریق شهرداری اهواز در این دوره فراتر از گذشته به عزیزان معلول و خانواده هایشان، خدمات ارائه دهیم که چگونگی انجام این کار پس از اخذ مجوزهای لازم به صورت رسمی اعلام می شود.

کتانباف با اظهار اینکه عملکرد مجموعه شهرداری ها در ایران فاصله بسیار معنی داری با شهرداری در غرب دارد، گفت: در کشورهای غربی شهرداری ها تمامی هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب معلولان جامعه را بر عهده دارند اما متاسفانه این کار به دلیل نبودن ساختارهای مناسبی مثل مدیریت واحد شهری، در کشور ما انجام نمی شود. 

وی در عین حال  با استثنا دانستن شهرداری تهران در ارائه خدمات به معلولان اضافه کرد: معلولان به دلیل اینکه معمولا از خانواده های بی بضاعت هستند، باید توسط شهرداری ها مورد حمایت ویژه قرار بگیرند و امیدواریم بتوانیم در این راستا گام های موثری برداریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار