اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
یک کشته و سه زخمی / قاتل جوان 27 ساله در کمتر یک ساعت در شوش دستگیر شد
در این درگیری مسلحانه یک جوان 27 ساله با برخورد تیر به قفسه سینه اش کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
سرپرست دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش گفت در یک درگیری جمعی که روز سه شنبه در روستای میثم تمار این شهرستان رخ داد یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

مصطفی یوسفی عصر  گفت: این درگیری طایفه‌ای بعد از ظهر سه شنبه در روستای خویس (میثم تمار) ؛ از توابع بخش شاوور شوش اتفاق افتاد. وی گفت: در این درگیری مسلحانه یک جوان 27 ساله با برخورد تیر به قفسه سینه اش کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. به گفته وی مجروحان به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

وی اظهار کرد: با دستور قضایی، نیروی انتظامی در محل درگیری حاضر و امنیت کامل برقرار شده است. یوسفی علت بروز این درگیری‌ طایفه‌ای را اختلافات قبلی ذکر کرد و گفت: دستورات قضایی برای دستگیری قاتل صادر شده است. وی گفت: تا برقراری کامل آرامش نیروی انتظامی در روستا مستقر خواهد بود.

 
قاتل جوان 27 ساله در کمتر یک ساعت در شوش دستگیر شد

 فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در شهرستان شوش خبر داد.
 
 سردار عباس زاده با بیان اینکه از همان لحظات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار بجا مانده، محل اختفاء قاتل فراری را در کمتر از یک ساعت شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیرو یک قبضه اسلحه شکاری که متهم با آن اقدام به قتل نموده بود، کشف شد.

برچسب ها: قاتل ، شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار