اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
مربی تیم پیشگامان نسبت به حضور یک رکابزن شهرداری تبریز در تور آذربایجان اعتراض دارد و عنوان می کند این رکابزن طبق نامه فدراسیون تعلیق است.

سید مصطفی سید رضایی نسبت به حضور یک رکابزن تیم شهرداری تبریز در تور آذربایجان اعتراض کرد و گفت:  فدراسیون در مسابقات مختلف از ورزشکاران تست سلامت  می گرفت که کار بسیار خوبی بود اما در مهمترین مسابقه سال که قرار بود در دو ، سه مرحله آن هم انجام  شود، ناگهان کنسل شد. همچنین قبل از تور آلماتی قزاقستان هم تست سلامت از رکابزنان گرفته شد و بر اساس آن فدراسیون درتاریخ چهارم مهر به باشگاه شهرداری تبریز نامه زد که یک رکابزن این تیم  تا زمان حضور در کمیته انضباطی از حضور در کلیه فعالیت ها محروم است.  این رکابزن با وجود ارسال نامه، دو روز بعد در تور آلماتی رکاب زد و اکنون هم در تور آذربایجان شرکت کرده است.
 
او ادامه داد: کمیته پزشکی فدراسیون مخالف حضور این رکابزن بود اما معلوم نیست بعد از حضور رییس فدراسیون در تبریز، چه اتفاقی افتاد که نه تنها این رکابزن در تور آذربایجان شرکت می کند بلکه تست سلامت هم دیگر نمی گیرند. این کار فدراسیون در واقع چراغ سبز نشان دادن به تیم شهرداری تبریز بود.
 
اما خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با ایسنا درباره ی اظهارات سیدرضایی بیان کرد: پیشگامان اگر اعتراضی دارد باید از طریق باشگاه  و به صورت مکتوب اعتراض خود را به من ارسال کند و من نیز پاسخ آنها را خواهم داد. اعتراض نباید از طریق رسانه ها عنوان شود. از طرفی آقای سیدرضایی چرا در مورد مسائل پیش آمده در مورد پیشگامان نمی آید به من جواب بدهد؟ اصلا چرا نامه باید در دست او باشد؟ این نامه مربوط به باشگاه شهرداری تبریز است.
 
او ادامه داد: من نامه ای برای یک باشگاه ارسال کردم و از آنها توضیح خواستم. بعد از انتخابات هیات استان هم جلسه ای با باشگاه داشتم و قانع شدم که مسئله بعد از تور آذربایجان بررسی شود. به هر حال من هم باید در کارم انعطاف داشته باشم.
 
 قمری در پاسخ به این پرسش که اگر تست دوپینگ همان رکابزن در تور آذربایجان مثبت شود، چه کسی پاسخگو است، تاکید کرد: زمانی که تست دوپینگ مثبت می شود خود ورزشکار وظیفه دارد جوابگو باشد. بهتر است آقای سیدرضایی هم به مسائل فنی کار خود بپردازد و اگر اعتراضی هم هست از طریق روال اداری اقدام کنند و اگر جواب من قانع کننده نبود آن زمان بروند در رسانه ها اعتراض کنند.
/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار