اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند؛
آبادان - شوشان ؛ قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از نظر ساختاری امکان ورود یا خروج کالای قاچاق به منطقه آزاد اروند وجود ندارد.
شوشان آبادان ؛ عبدالله کعبی، امروز چهارشنبه ، عنوان کرد: از نظر ساختاری امکان ورود یا خروج کالای قاچاق به منطقه آزاد اروند وجود ندارد و تمامی مراحل زیر نظر گمرک انجام می شود.

وی افزود: قانون این را به صراحت می گوید که مناطق آزاد باید از سرزمین اصلی مجزا باشند و خروج کالا از این مناطق و ورود به سرزمین اصلی نیز باید زیر نظر گمرک انجام شود.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به حصار کشی اطراف این منطقه اظهار داشت : اطراف منطقه آزاد اروند حصار کشی شده است و فقط چند نقطه که زیر نظر ارگان های نظامی و محیط زیست است دارای حصار کشی نیستند اما این ها همه تحت کنترل کامل قرار دارند و هیچ قاچاقی در آن نقاط انجام نمی شود.

کعبی با اشاره به استقرار گمرک در دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: تشریفات لازم برای تمامی کالاهایی که از دروازه ها عبور می کنند مطابق با ظوابط و آئین نامه های گمرک انجام می شود.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به ظرفیت کالای همراه مسافر در این منطقه، افزود: سالانه 400 میلیون دلار برای ساکنین منطقه و 300 میلیون دلار نیز برای کالای همراه مسافر در نظر گرفتیم و این ظرفیت تا کنون برای ما پر نشده و شهروندان می توانند همچنان از این مزیت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه 100 میلیارد تومان برای دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند هزینه شده است، اظهار داشت: در مرز شلمچه نیز دستگاه های ایکس ری کامیونی و مسافری قرار دادیم تا در کنار نظارت کارشناسان بیشترین دقت در مبادی خروجی و ورودی منطقه ایجاد شود.



انتهای پیام /.


*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار