اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۲
شوشان خرمشهر : پایگاه خبری شوشان خرمشهر مدتی ست در پی پرکردن خلا شناخت و معرفی نخبگان و نام آوران خرمشهری اقدام به جمع آوری و نشر اطلاعات این عزیزان نموده است . 

اطلاعات و نام اغلب این افراد توسط آقای جمشید خباری از فعالین اجتماعی و اموزشی خرمشهر و از منابع مختلف تهیه و ویرایش میشوند که ضمن تلاش در استفاده از منابع موثق ممکن است گاهی تعدادی از این منابع ناقص یا قدیمی باشند و یا گاها شائبه ی جهت دار بودن آنها در ذهن برخی از مخاطبین متبادر شود .

شوشان خرمشهر ضمن ابراز خوشحالی از تعداد زیاد مخاطبان و پیگیران این لیست ، نقدهای تمام دلسوزان را بجان خریده و در جهت کسب رضایت علاقمندان و انتشار اخبار موثق تر و کامل تر تلاش خواهد کرد .فلذا از تمام مطلعان و آگاهان صمیمانه تقاضا مند است درصورت دراختیار داشتن هرگونه اطلاعات تکمیلی پیرامون افراد ذکر شده باماتماس بگیرند. 

شوشان خرمشهر ضمن رعایت صراحت خبری به تمام مخاطبان و پیام دهندگان این تعهد را میدهد که بدور از هرگونه جهت گیری های قومی ، حزبی ، سیاسی و منفعت طلبانه ، صرفا درجهت معرفی جامعه ی موفق خرمشهری،گام برداشته و اگر تعدادی از افراد که فاقد چهره ی مقبول یا رزومه ی موفق هستند،در این لیست وارد شده اند کاملا غیر عمد وبدور از هر گونه غرض ورزی بوده و تلاش میشود در اینده چهره هایی موجه و قابل قبول را معرفی کرده و بخش های قبلی را در صورت لزوم ویرایش و اصلاح کند  .

متاسفانه  بعلت کثرت پیامهای دوستان و مخاطبان این بخش ، امکان انتشار آنها نمیباشد ولی پیشنهادات وانتقادات دوستان را نصب العین قرار داده و بسیار خداراشاکریم که این بخش هم با مخاطبان زیادی مواجه شده است و همه خود را مسئولانه مخاطب مطالب منتشره میدانند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار