اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
در نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان باغملک مطرح شد:
سرهنگ دالوند: وظایف یک پلیس برخورد قاطعانه با قانون شکنان در راستای قانون است و باید عدالت محوری و ولایت مداری را سرلوحه کار خود قرار دهد.
شوشان: سرهنگ محسن دالوند فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه و اشاره به برنامه های هفته نیروی انتظامی گفت: وظایف نیروی انتظامی سه مقوله است که در زمینه قضایی، خدمت رسانی به مردم و انتظامی میباشد و مهمترین قسمت آن برقرای نظم و امنیت است و به گفته مقام معظم رهبری تامین امنیت توسط نیروی انتظامی آبروی نظام است و این نهاد در راستای نظم و امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی افزود: با توجه به نام سال که اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است و زیر بنای تولید و اشتغال هم امنیت است و اگر این مهم وجود داشته باشد اشتغال زایی صورت میگیرد و کشور اسلامی ایران از امنیت مثال زدنی برخوردار است.

 
سرهنگ دالوند بیان داشت: با توجه به ضرورت امنیت و هفته نیروی انتظامی و ناجا این هفته را "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه ” نامگذاری کردیم ، زیرا پلیس ایران، پلیس مردمی میباشد و در میان مردم و پشتیبان آنها است و خدمت رسانی به شهروندان برای ما افتخار بزرگیست.
 
وی عنوان کرد: از وظایف یک پلیس برخورد قاطعانه با قانون شکنان در راستای قانون است و باید عدالت محوری و ولایت مداری را سرلوحه کار خود قرار دهد که خوشبختانه عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان بسیار خوب است.
 
محسن دالوند با اشاره به کاهش چند درصدی جرائم در شهرستان ادامه داد: با تجزیه و تحلیل انجام شده شاهد امنیت مطلوبی در شهرستان هستیم که این مهم مشارکت عمومی مردم را میطلبد.
 
فرمانده نیروی انتظامی ضمن ابراز امیدواری از کاهش تیر اندازی در مراسمات خاطر نشان کرد: تلفن ۱۰۷ برای انتقادات و پیشنهادات شهروندان میباشد و تلفن ۱۱۰ نیز برای ارسال گزارشات مردمی آماده پاسخگویی میباشد و مردم ما قانونمند هستند و از تمامی آنها کمال تقدیر و تشکر را داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار