اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
ابوالفضل عابدینی

کار غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان  قدری سخت و پیچیده شده است، از طرفی شریعتی، استاندار بی حاشیه ای نیست و اکنون منتقدان زیادی دارد و کمپین مخالفان او در خوزستان نقدهای اساسی به مدیریتش وارد کرده است. از دیگر سو ماموریت غیر رسمی دشواری که منتفدین کابینه برای شریعتی تدارک دیده اند کار او را به لحظه حساس انتخاب میان بد و بدتر رسانده است.

طی هفته های گذشته وزارت کشور برخی استانداران را تغییر داده و پرونده تعیین استانداری خوزستان نیز همچنان بر روی میز وزیر کشور باز مانده است چرا که دولت منتظر رای اعتماد فراکسیون زاگرس نشینان و به ویژه نمایندگان استان خوزستان برای وزیر نیرو است.

بر اساس گزارشات رسیده از دولت وزیر کشور منتظر چگونگی رای اعتماد به وزیر نیرو است و به نوعی می توان گفت حکم ابقا شریعتی مشروط به این موضوع شده است که او تا چه میزان توان چانه زنی با نمایندگان خوزستانی برای گرفتن رای اعتماد به وزیر دلخواه نیرو دارد.

 حال باید دید که غلامرضا شریعتی چه چیزی را انتخاب خواهد کرد. تلاش برای جلب حمایت نمایندگان خوزستان و فعال کردن آنان برای متقاعد ساختن فراکسیون زاگرس نشینان؟- که ممکن است باتوجه به خط مشی وزیری که معرفی می شود، معنی این تلاش همراهی با طرح انتقال آب کارون باشد - و یا تلاش برای حمایت از خواسته مردم خوزستان برای نجات  کارون؟ 

باید منتظر ماند و دید آیا این بار شریعتی منافع دراز مدت مردم استانش را انتخاب می کند و یا به دنبال مهر تایید مجدد ساختمان میدان فاطمی برای استمرار سمت خود باقی می ماند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار