اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
در ادامه سلسله برنامه های معرفی افراد موفق خرمشهر، اینبار گفتگو با :
با افتخار یک عضو کوچک از هنر خرمشهر هستم و تا توان خواندن دارم برای شهر و همشهریانم میخوانم...

شوشان خرمشهر 


1 .  در ابتدا خود را کامل معرفی کنید .شهرهای محل زندگی از کودکی تا کنون و محله سکونت در خرمشهر   را نام ببرید . 

علیرضا عباسی متولد 7/12/1369 در خرمشهر هستم . از بدو تولد تا کنون در خرمشهر زندگی میکنم  و در محله ی مقاومت سکونت دارم .


 

2 –  درباره زمینه فعالیت خود و مهمترین مدارک تحصیلی / مدارج علمی  که کسب کردید توضیح بفرمایید .

اینجانب در حوزه ی هنری موسیقی سبک پاپ فعالیت دارم و هم اکنون دانشجوی مهندسی عمران دانشگاه اروندان خرمشهر هستم و آخرین آلبومی که از بنده منتشر شده است به نام ضربان میباشد که شامل یازده ترک است که چهار ترک آن حماسی و مذهبی میباشد و دو مقام جشنواره ای را در موسیقی  کسب کرده ام.                                                                                                     



3 _  از کجا آغاز کردید و روند پیشرفت خود را از آغاز تا به امروز بصورت مختصر و پیوسته توضیح دهید . اگر اتفاق یا نقطه عطفی در روند کاری و پیشرفتتان بود آنرا ذکر کنید (چه اتفاقی شما را وارد این حرفه و این راه کرد)


از سال 1389 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کردم و در سال 1391 موفق به اخذ مجوز اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما شدم که الحمدالله توانسته ام پیشرفت های زیادی در این عرصه داشته باشم و تا کنون اجراهای گوناگونی در شبکه های ملی ،یک،دو،سه و شبکه های استانی تهران ،خوزستان ،کرمان،خراسان رضوی ،آبادان و شما داشتم.



4 _ چه کسی یا کسانی یا عواملی در رسیدن شما به موقعیت کنونی تاثیر داشتند ؟(مثبت و منفی ) 

اول خداوند متعال و سپس خانواده ام و همچنین دوستان عزیزم که همواره در کنارِ من هستند مشوق من بوده اند.                                                                           

 

5 _  اکنون خود را در چه جایگاهی ارزیابی می کنید ؟ در حال حاضر شغل شما چیست و یا اینکه مشغول به چه فعالیتی هستید . 

اکنون جایگاه بنده در موسیقی جایگاه مناسبی است و ان شاءالله با یاری خداوند متعال برای بالا بردن این جایگاه تلاش خود را خواهم کرد ،در حال حاضر شغل اصلی بنده در شهرداری خرمشهر است و از پرسنل روابط عمومی این اداره هستم و همچنان مشغول فعالیت خود در حرفه ی موسیقی هستم .                                                                              


6 _  در این مسیر با چه موانع یا مشکلاتی درگیر بودید و چگونه از آنها عبور کردید ؟ 

قطعا در موسیقی مشکلات بسیاری وجود دارد که شاخص ترین آن عدم حمایت مسئولان از این حرفه است  که اگر در این زمینه حمایت مالی بیشتری صورت بگیرد قطعا برای پیشرفت من و دوستان هنرمندم تاثیر بسزایی دارد.                                                



7 _ آیا شما واقعا صادقانه حاضر به یاری به آنهایی که قدمهای اول مسیر شمارا  را طی می کنند هستید؟چه توصیه ای به آنها دارید؟

حتما از تمام دانش خود برای کمک به همه همشهریانی که علاقمند به موسیقی هستند دریغ نخواهم کرد و تجربیاتم را در اختیارشان قرار خواهم داد،اما توصیه من برای جوانان علاقمند به موسیقی این است که حتما برای شروع کلاس های تخصصی موسیقی را بگذرانند.             



8 _ توانایی‌های کلیدی شما چیست؟ و چه طرح ونقشه‌ای برای آینده دارید؟

بیشترین توانایی من در زمینه ی آواز است اما گاهاً ساز زدن را هم تجربه کرده ام. ان شاءالله با حمایت مسئولین محترم شهری در آینده آلبوم بعدی خود را که با همکاری هنرمندان بزرگی خواهد بود را روانه بازار خواهم کرد که امیدوارم این آلبوم مورد استقبال همه ی مردم بخصوص همشهریان عزیزم واقع گردد.                                                     

 

9 _ آینده خرمشهر و خرمشهری ها چطور ارزیابی میکنید؟ آیا از وضعیت کنونی شهر رضایت دارید ؟ چه عواملی باعث شده خرمشهر در موقعیت کنونی قرار بگیرید ؟ پیشنهاد یا راهکاری  در این زمینه دارید ؟ بعنوان یک خرمشهری چه کمکی میتوانید به پیشرفت خرمشهر کنید؟

آینده ی خرمشهر را بسیار روشن میبینم و اطمینان دارم همشهریهای عزیزم در هر زمینه ای که فعالیت دارند با اراده و پشتکاری که در وجودشان  هست پیشرفت و ترقی خواهند کرد ، وضعیت کنونی شهر نسبت به قبل قطعا پیشرفت هایی داشته است اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که ان شاءالله با همت مسئولین محترم شهری این پیشرفت ادامه خواهم داشت 

 

10 _ تحریریه شوشان خرمشهر در راستای معرفی خرمشهری های موفق ، نخبه و پر انرژی با شما این مصا حبه را انجام داده است . این روند را چگونه ارزیابی میکنید ؟  برای حمایت از جوانان و نخبگان خرمشهری چه  روش های دیگری میتوان بکار بست؟ 

از شوشان خرمشهر برای حمایت از هنرمندان بومی تشکر ویژه دارم و ان شاءالله در این را ه موفق و پیروز باشند.                                                                       


11 _ در پایان اگر صحبت / پیام/ نقد یا تشکری دارید بفرمایید.

در پایان باز هم تشکر میکنم از پایگاه خبری شوشان خرمشهر و همچنین تمام عزیزانی که همیشه در کنارِ بنده بوده اند کمال تشکر را دارم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار