اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
این دوره از مسابقات پیوند اعضا با حضور کریس توماس رئیس فدراسیون جهانی پیوند اعضا و دکتر فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون استان به میزبانی کیش و اصفهان برگزار شد
شوشان: در این دوره از مسابقات پیوند اعضا که با حضور کریس توماس رئیس فدراسیون جهانی پیوند اعضا و دکتر فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون استان به میزبانی کیش و اصفهان برگزار شد ، با شرکت ۳ ورزشکار از بیماران خاص و پیوند اعضا شهرستان باغملک بوده است که این ورزشکاران موفق به کسب ۶ عنوان در ماده های مختلف رشته دو و میدانی شدند.

کیومرث ملایی مسئول امور جوانان شهرستان در تصریح این خبر گفت: زیبا رفیعی تبار با پرتاب توپ مدال طلا و در دو ۱۰۰ متر مدال برنز را کسب کرد و سلمان نریموسی در دو ۴۰۰ و ۸۰۰ متر مدال نقره را کسب کردند.
 
وی افزود: سید محمد رضا  بهزادی با پرتاب توپ مدال طلا و مدال نقره دو ۱۰۰ متر را کسب کردند و همچنین در مسابقات اصفهان که برگزار گردید ، دیگر ورزشکاران خاص شهرستان سحر بخشی نیا در رشته شطرنج موفق به کسب مدال  نقره گردید.

ملایی در پایان ضمن خسته نباشید به ورزشکاران بیماران خاص بیان داشت: این موفقیت را به هئیت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و اداره ورزش و جوانان و حامیان بیماران خاص و مردم شهرستان باغملک تبریک می گوییم.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار