اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی استان:
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات، نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان گفت: صنایع و سازندگان تجهیزات نفتی در خوزستان بنا به سیاست‌های نامعلوم در حال ورشکستگی هستند و مطالبات و سرمایه در گردش آن‌ها، در ‌شرکت‌های ملی حفاری، مناطق نفت‌خیز، فولاد و پتروشیمی‌ها محبوس شده است. 
  
علی کرانی اظهار کرد: صنایع کوچک که سالیان‌ سال دست دولت را گرفته بودند و اجازه ندادند در هشت‌ سال دفاع مقدس مناطق نفت‌خیز، حفاری، فولادی‌ها، طرح‌های توسعه، پتروشیمی‌ها، به مشکل قطعه و‌ تجهیزات مواجه شوند و همیشه با سختکوشی در کنار دولت بوده‌اند، اکنون بنا به سیاست‌های نامعلوم در حال ورشکستگی هستند. 
  
وی با بیان این‌که مدت‌هاست‌ که تیر خلاص را بر پیکر صنایع کوچک استان زده شده است، افزود: مدت‌هاست که صنایع کوچک خوزستان، مطالبات و سرمایه در گردش آن‌ها در شرکت‌های ملی حفاری، فولاد، پتروشیمی، طرح توسعه‌ها و شرکت مناطق نفت‌خیز محبوس شده است و کسی به این مسایل پاسخگو نیست. 
  
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات، نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان تصریح کرد: صنایع خوزستان، برای زنده ماندن و حفظ آبرو دست به دامان فروش وسایل خود و قرض گرفتن از دوستان شده‌اند اما این در حالی است که باید در موعد مقرر و به موقع مالیات، بیمه، هزینه‌های آب، برق، گاز، تلفن و حقوق کارکنان ‌خود را بدهند. 
  
کرانی عنوان کرد: سازندگان تجهیزات در خوزستان به چه جرمی باید پاسخگوی مطالبه‌گران واحدهای خود باشند و پای آن‌ها ‌به دادگاه و زندان‌ ‌کشیده شود. در صورتی‌که مبالغ زیادی از دولت طلبکار هستند و اگر این مطالبات پرداخت شود چنین مشکلاتی برای آن‌ها به وجود نمی‌آید. 
  
وی ادامه داد: واحدهای کوچک تا چه زمانی باید به دلیل دریافت وام‌هایی که با بهره‌های بالا برای صنایع ورشکسته خود از بانک‌ها دریافت کرده‌اند به زندان‌ بروند یا اموالشان ‌حراج شود و این مساله‌ای است که باید از سوی مسئولان به آن پاسخ داده شود. 
  
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات، نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان اظهارکرد: از مدیران و نمایندگان‌ استان درخواست داریم تا زمانی که مدیران و صاحبان تولید در خوزستان، سلامتی خود را از دست‌ نداده‌اند، مطالباتی که در دستگاه‌های دولتی به هر دلیلی بلوکه شده آزاد و به آن‌ها پرداخت شود. 
  
کرانی خاطرنشان کرد: سازندگان انتظار ندارند تا به آن‌ها وام با سود زیر 10 درصد پرداخت شود بلکه انتظار دارند، پرداخت مطالبات‌ آن‌ها از حالت قطره چکانی خارج شود و به صورت یکباره باشد.
/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار